کد خبر: ۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
رمز دوم یکبار مصرف بانکی (پویا) پله پله به مرحله نهایی خود نزدیک‌تر می‌شود و بر اساس اعلامیه بانک مرکزی، از ۸ بهمن ماه به تدریج رمز ایستای کارت‌ها حذف شده و رمز پویا جای آن را خواهد گرفت.
به گزارش آی تابناک : رمز دوم یکبار مصرف بانکی (پویا) پله پله به مرحله نهایی خود نزدیک‌تر می‌شود و بر اساس اعلامیه بانک مرکزی، از ۸ بهمن ماه به تدریج رمز ایستای کارت‌ها حذف شده و رمز پویا جای آن را خواهد گرفت.

اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضمن تاکید دوباره به مساله انجام تراکنش تا سقف یک میلیون در هر 24 ساعت با رمز ایستا؛ اعلام کرده که برای تراکنش‌های بیش از این مبلغ، از هفته دوم بهمن ماه ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری (الکترونیکی) با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.

رمز ایستا

در این راستا بانک مرکزی از هموطنان خواسته که با تلفن‌های مرکز ارتباط مشتریان بانک خود تماس گرفته تا هیچ گونه سوال و ابهامی برای آنها باقی نماند؛ همچنین بر اساس این اطلاعیه، مركز تماس كاشف با شماره  ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سوالات و دريافت پیشنهادات و انتقادات هم‌ميهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

بانک مرکزی با تاکید مجدد به عملکرد سیستم «هریم» (امکان دریافت رمز پویا از طریق پیامک) توسط دکمه‌ای که در درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های بانکی تعبیه شده این موضوع را مجددا به هموطنان یادآوری کرده است: «مشتریان محترم بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود‌ را به بانک خود اعلام کرده‌اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را از طریق پیامک دریافت می‌کنند.»

بانک مرکزی همچنین خاطر نشان کرده که این پیامک‌ها هزینه ای برای مشترک در بر نخواهند داشت و ارسال آنها به مشتریان کاملا رایگان خواهد بود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار