کد خبر: ۲۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
اخیراً اطلاعاتی از پرچمداران سری Galaxy S20 و Galaxy Z Flip سامسونگ منتشر شد که مشخصات فنی و طراحی ظاهری این دو محصول جذاب را پیش از معرفی رسمی لو داد. حال به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که در آن قیمت نسخه‌های مختلف Galaxy S20 و گوشی تاشو Galaxy Z Flip را لو می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : اخیراً اطلاعاتی از پرچمداران سری Galaxy S20 و Galaxy Z Flip سامسونگ منتشر شد که مشخصات فنی و طراحی ظاهری این دو محصول جذاب را پیش از معرفی رسمی لو داد. حال به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که در آن قیمت نسخه‌های مختلف Galaxy S20 و گوشی تاشو Galaxy Z Flip را لو می‌دهد.

 همان‌طور که پیش‌تر گفتیم پرچمداران جدید خانواده گلکسی S سامسونگ در نسخه‌های گلکسی S20 ،S20 Plus با شبکه 4G و 5G عرضه می‌شوند، همچنین سامسونگ یک نسخه ویژه با نام Galaxy S20 Ultra 5G را نیز عرضه خواهد کرد که به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. در این بین به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در رویداد گلکسی آنپکد 22 بهمن از گوشی تاشو عمودی خود با نام Galaxy Z Flip رونمایی کند.

اخیراً یکی از نویسندگان وب‌سایت معروف XDA Developers اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی پرچمداران گلکسی S20 سامسونگ منتشر کرده بود، حال این شخص اطلاعات مربوط به قیمت پرچمداران Galaxy S20 و Galaxy Z Flip را منتشر کرده است؛ البته قیمت‌های اعلام شده توسط این منبع دقیق نیستند و به صورت حدودی به آن‌ها اشاره شده است.

به گفته این منبع آگاه، پرچمدار Galaxy S20 5G با قیمت حدودی 900 تا 1000 یورو و Galaxy S20+ باقیمت حدودی 1050 تا 1100 یورو عرضه خواهد شد؛ در این بین قیمت نسخه ویژه Galaxy S20 Ultra 5G حدود 1300 یورو اعلام شده است. پرچمدار گلکسی اس 20 اولترا به شبکه 5G مجهز است، اما پرچمداران اس 20 و اس 20 پلاس در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهند شد.

این افشاگر مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد تا گوشی تاشو Galaxy Z Flip را با قیمت 1400 یورو به بازار عرضه کند. در حال حاضر قیمت‌های اعلام شده قابل تایید نیستند و به نظر می‌رسد که این افشاگر قیمت‌ها را پیش‌بینی کرده باشد؛ در هر صورت برای مشخص شد این موضوع باید منتظر رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 22 بهمن ماه باشیم.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار