کد خبر: ۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 20
در سال‌های اخیر شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی پتنت‌های مختلفی را برای گوشی‌های تاشو خود به ثبت رسانده‌اند که یکی از عجیب‌ترین آن‌ها گوشی تاشو با نمایشگر سه وجهی یا مکانیزم تاشو دوگانه بوده است.
به گزارش آی تابناک : در سال‌های اخیر شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی پتنت‌های مختلفی را برای گوشی‌های تاشو خود به ثبت رسانده‌اند که یکی از عجیب‌ترین آن‌ها گوشی تاشو با نمایشگر سه وجهی یا مکانیزم تاشو دوگانه بوده است. حال به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که به احتمال معرفی اولین گوشی تاشو سه وجهی سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد اشاره دارد.

سامسونگ قصد دارد تا در مراسم گلکسی آنپکد در تاریخ 22 بهمن ماه نسل جدید پرچمداران گلکسی اس 20 را معرفی کند، همچنین گفته می‌شود که سامسونگ در این رویداد از اولین گوشی تاشو عمودی خود با نام Galaxy Z Flip رونمایی خواهد کرد. حال به تازگی یکی از منابع معتبر خبری تصاویری از پوستر گوشی تاشو Galaxy Z منتشر کرده است که در آن به یک گوشی تاشو سه وجهی اشاره دارد.

البته پیش از این شرکت TCL اولین گوشی تاشو سه وجهی جهان را در قالب یک نسخه آزمایشی معرفی کرده است. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا قابلیت‌های خود را در زمینه ساخت گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو به نمایش بگذارد و اولین گوشی تاشو سه وجهی خود را در رویداد گلکسی آنپکد معرفی کند.

از طرفی این موضوع چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، زیرا رندرها و تصاویر زنده منتشر شده از Galaxy Z Flip به یک گوشی هوشمند تاشو عمودی مانند موتورولا Razr اشاره دارند و از طرفی سامسونگ اعلام کرده است که گوشی تاشو بعدی این شرکت نسبت به نسخه‌های رقیب ارزان‌تر خواهد بود، در صورتی که استفاده از نمایشگر سه وجهی هزینه ساخت را به شکل نجومی افزایش می‌دهد.

در تصویر منتشر شده شاهد یک گوشی تاشو سه وجهی هستیم که در حالت Z قرار گرفته است؛ بدون شک بدنه این گوشی در زمان بسته شدن بسیار ضخیم خواهد شد و جا دادن آن در جیب شلوار کمی سخت به نظر می‌رسد. در نهایت باید این خبر را در حد یک شایعه پیش از رویداد آنپکد در نظر بگیرم، زیرا ساخت این محصول به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد زیرا کاربرد چندانی ندارد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار