کد خبر: ۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 19
زمانیکه بازی Pokemon GO برای اولین بار منتشر شد، یکی از عوارض جانبی آن این بود که بازیکنان را به‌طور ناخواسته وادار می‌کرد تا زیاد قدم بزنند. این موضوع باعث می‌شد تا پلیرهای این بازی بیشتر از حد معمول راه بروند و ورزش کنند. حالا به نظر می‌رسد که ماجرایی از موفقیت یک پسر جوان براساس همین بازی شکل گرفته است و او موفق شده به لطف بازی وزن زیادی از خود کم کند.
به گزارش آی تابناک : Tommy Monkhouse گفته است که بازی پوکمون گو به او کمک کرده است تا وزن خود را 140 پوند (63.5 کیلوگرم) کاهش دهد و این تنها در مدت یک سالی که شروع به بازی کرده است اتفاق افتاده. او ادعا می‌کند از زمان بچگی خود، از طرفداران بازی پوکمون بوده است و پس از آنکه توسط یکی از دوستانش به او توصیه شد، تامی تصمیم گرفت تا بازی Pokemon GO را تجربه کند.

اگر برایتان سوال است که پوکمون چگونه به کاهش وزن این جوان کمک کرده، باید بگوییم که Pokemon GO یک بازی براساس موقعیت جغرافیایی است که بازیکنان باید برای شکار پوکمون‌ها به نقاط خاصی بروند. این یعنی بازیکنان مشتاق می‌توانند هر چه بیشتر قدم بزنند و تا حد امکان در مناطق مختلف پوکمون‌های بیشتری بگیرند. بدین ترتیب علاوه‌بر سرگرم شدن می‌توانند تحرک هم داشته باشند و همزمان ورزش کنند.

از آنجاییکه این یک بازی است، طبیعتاً در مقایسه با دویدن منظم یا باشگاه رفتن، سرگرم کننده‌تر است. طبق گفته Monkhouse، او در نهایت توانست به رکورد روزانه سه ساعت پیاده‌روی دست پیدا کند و این باعث شد او به طرز باورنکردنی در طول یک سال وزن خود را از دست دهد. 




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار