کد خبر: ۲۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 18
هوآوی حالا 3 جایگاه برتر جدول رده‌بندی بهترین دوربین‌های موبایلی از نگاه وب سایت DxOMark را در اختیار دارد و این موفقیت به لطف V30 Pro از برند زیرمجموعه هوآوی، یعنی آنر به دست آمده است. این گوشی در مجموع موفق شده است امتیاز کلی 122 را کسب کند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به میت 30 پرو در جایگاه دوم قرار بگیرد.
به گزارش آی تابناک : هوآوی حالا 3 جایگاه برتر جدول ردهبندی بهترین دوربین‌های موبایلی از نگاه وب سایت DxOMark را در اختیار دارد و این موفقیت به لطف V30 Pro از برند زیرمجموعه هوآوی، یعنی آنر به دست آمده است. این گوشی در مجموع موفق شده است امتیاز کلی 122 را کسب کند و با یک امتیاز اختلاف نسبت به میت 30 پرو در جایگاه دوم قرار بگیرد. گوشی HONOR V30 Pro در بخش عکاسی امتیاز خیره کننده 133 را کسب کرده و در بخش فیلمبرداری امتیاز 100 را به دست آورده است.

دوربین‌های گوشی V30 Pro آنر

آنر وی 30 پرو دارای سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی IMX600 سونی می‌باشد. این سنسور از فناوری ترکیب پیکسلی Quad-Bayer RYYB و لرزشگیر تصویر اپتیکال دوگانه، درست مانند آنچه که در گوشی‌های بالارده سری پی و میت هوآوی استفاده شده می‌باشد. این دوربین با یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با گشادگی دیافراگم f/2.2 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز به زوم سه برابری اپتیکال همراه شده است.دوربین آنر V30 پرو در DxOMark 

به لطف این سخت افزار گوشی آنر وی 30 پرو موفق شده است در شرایط مختلف تصاویری با کیفیت بسیار عالی ارائه کند. از نظر تیم DxOMark، عملکرد این دوربین در شرایط کم نور عالی بوده جزئیات زیاد و نویز کمی توسط سنسور اصلی دوربین در تمامی شرایط ثبت می‌شود. قابلیت زوم یکی دیگر از از نقاط قوت این دوربین بوده که می‌توانسته جزئیات را در سطح عالی حفظ کند. تنها نکته منفی در خصوص این دوربین عدم دقت فوکوس خودکار در برخی از شرایط عنوان شده بود.

در بخش ویدیو عملکرد V30 Pro به دلیل مشکلات فوکوس خودکار و تیلت شدن لنز بی‌نقص نبوده و امتیاز بسیار خوبی کسب نکرده است. با این حال رندر کردن رنگ‌ها، لرزشگیری و نوردهی به سوژه مانند رقیبان و پرچمدار در سطح بسیار خوبی ارائه شده است. در صورت تمایل به مشاهده بررسی کامل می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار