کد خبر: ۲۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 18
زمانی که شیائومی زیر برند Poco را جزو محصولات خودش معرفی کرد کسی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این زیربرند تبدیل به یک برند جداگانه شود و بتواند بر روی پای خود بایستد. بعد از رونمایی از PocoPhone F1 با قیمتی باورنکردی و امکانات جذاب، شیائومی تصمیم به رونمایی از نسخه دوم این دستگاه را گرفته است.
به گزارش آی تابناک : زمانی که شیائومی زیر برند Poco را جزو محصولات خودش معرفی کرد کسی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این زیربرند تبدیل به یک برند جداگانه شود و بتواند بر روی پای خود بایستد. بعد از رونمایی از PocoPhone F1 با قیمتی باورنکردی و امکانات جذاب، شیائومی تصمیم به رونمایی از نسخه دوم این دستگاه را گرفته است.

تمام موفقیت برند Poco از گوشی F1 شروع شد، شیائومی این دستگاه را در آگوست سال 2018 با قیمت 300 دلار وارد بازار کرد. قیمتی که با آن می‌توانستید میانرده و یا پایین رده کمپانی‌های دیگر را بخرید برای شیائومی برگ برنده‌ای بود تا بتواند به همه ثابت کند می‌تواند با قیمت بسیار کم دستگاهی با کیفیت و با مشخصات عالی وارد بازار کند.

F1 از پردازنده 10 نانومتری اسنپدراگون 845 در کنار سه گزینه برای حافظه داخلی و رم برخوردار بود. گزینه اول 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بود، گزینه دوم این دستگاه همان 6 گیگابایت رم بود اما با این تفاوت که حافظه داخلی دستگاه دو برابر شده و به 128 گیگابایت ارتقا یافته بود.

گزینه سومی که شیائومی برای این دستگاه در نظر گرفت توجه خیلی از افراد را جلب کرده بود، حضور 8 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن هم با قیمت کمتر از 400 دلار! همچنین پوکوفون F1 قابلیت اضافه کردن کارت حافظه جانبی را نیز داشت و می‌توانستید تا 256 گیگابایت کارت حافظه جانبی نیز به این دستگاه اضافه کنید.

Poco Brand

بخش دوربین، نرم افزار و کیفیت ساخت، همگی باعث شدند تا پوکو بتواند به یک برند مستقل و جدا تبدیل شود تا بتواند در آینده دستگاه‌های با کیفیت با قیمت جنجالی وارد بازار بکند.

مدیرعامل هندی شیائومی، Manu Kumar در توییتی به طور رسمی اعلام کرد که پوکو کاملا از زیر برندی شیائومی درآمده است و تمام موفقیت این برند به خاطر محبوبیت پوکوفون F1 در بین مردم است. همانطور که می‌دانید نسخه دوم پوکوفون با نام F2 در راه است و خیلی از افراد منتظر هستند تا ببینند این برند برای نسخه دوم این دستگاه چه عملکردی را از خودش نشان می‌دهد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار