کد خبر: ۲۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 18
صبح امروز Evan Blass، کاربر شناخته دنیای گوشی‌های هوشمند، تصاویر رندر شده‌ای را از گوشی هواوی P40 Pro منتشر کرد که علاوه بر فاش کردن بسیاری از ویژگی‌های ظاهری آن، نشان می‌دهد که باید در این گوشی با دوربین اصلی پنج گانه و همچنین یک دوربین سلفی دوگانه روبرو باشیم. این تصاویر و اطلاعات بیشتر از این گوشی را در ادامه مطلب خواهید یافت.
به گزارش آی تابناک : صبح امروز Evan Blass، کاربر شناخته دنیای گوشی‌های هوشمند، تصاویر رندر شده‌ای را از گوشی هواوی P40 Pro منتشر کرد که علاوه بر فاش کردن بسیاری از ویژگی‌های ظاهری آن، نشان می‌دهد که باید در این گوشی با دوربین اصلی پنج گانه و همچنین یک دوربین سلفی دوگانه روبرو باشیم. این تصاویر و اطلاعات بیشتر از این گوشی را در ادامه مطلب خواهید یافت.

طبق تصاویر و اطلاعات منتشر شده از سوی Evan Blass، بخشی از بدنه‌ این گوشی قرار است با استفاده از سرامیک تولید شود. تصاویر منتشر شده نیز نشان می‌دهند که مطابق با خبرهای در دسترس، تمامی چهار وجه این گوشی از جمله پنل جلویی آن دارای لبه‌های منحنی شکل هستند.

Leaked-Huawei-P40-Pro-2.jpg

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی که این تصاویر به خوبی آن را به نمایش گذاشته است، ماژول دوربین برآمده و برجسته است که دوربین پنج‌گانه و همچنین فلش LED و دیگر حسگرهای موردنیاز در این بخش را در خود جای داده است. نکته قابل توجه این است که سنسور Telephoto این دوربین ظاهری شبیه به پریسکوپ دارد و می‌‌تواند محدوده فاصله کانونی از 18 تا 240 میلی‌متر را پوشش دهد.

به این ترتیب می‌توان از این دوربین ثبت تصاویر با زاویه دید بسیار وسیع و همچنین همراه با بزرگ‌نمایی اپتیکی قابل توجه را انتظار داشت. گفته می‌شود دوربین این گوشی قادر به فراهم کردن بزرگ‌نمایی 13 برابری است که در نوع خود بسیار عالی به نظر می‌رسد. اطلاعات در دسترس نشان می‌دهند که هواوی به منظور دست‌یابی به این سطح از بزرگ‌نمایی از قابلیت‌های نرم افزاری نیز استفاده کرده است. نرم افزار دوربین این گوشی قادر است به صورت خودکار کیفیت تصاویر بزرگ‌ شده را بهبود ببخشد.

گوشی P40 Pro در نمای پنل جلویی و اصلی خود نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. نمایشگر بدون حاشیه و همراه با بریدگی موسوم به Hole-Punch، سبب شده است که این گوشی از نمای روبرو نیز بسیار جذاب به نظر برسد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این بریدگی دسترسی به دوربین‌های سلفی دوگانه را فراهم می‌کنند. دکمه Power و همچنین دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت راست این گوشی قرار گرفته‌اند و این موضوع سبب شده است که لبه‌های بالایی و سمت چپ این گوشی هیچگونه برجستگی نداشته باشند. در لبه زیرین این گوشی نیز پورت USB-C و اسپیکر دیده می‌شود. نکته قابل توجه در این بخش حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری است که پیش از این اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود.

Leaked-Huawei-P40-Pro-3.jpg

انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.7 اینچی، تراشه Kirin 990 همراه با پشتیبانی از شبکه‌های 5G و همچنین سیستم عامل اندروید 10 همراه با رابط کاربری EMUI 10، دیگر ویژگی‌های مهم و اصلی این گوشی را تشکیل دهند. به احتمال فراوان گوشی P40 Pro در دو پیکربندی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. تصویری که امروز از سوی سایت 91Mobiles منتشر شد نشان می‌دهد که این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای، آبی و سفید روانه بازار شود.

هواوی در طی دو سال اخیر، گوشی‌های پرچمدار سری P خود را در شهر پاریس و در ماه مارس میلادی به همگان معرفی کرده است؛ با توجه به این موضوع، باید گفت تا زمان عرضه این گوشی به بازار زمان زیادی باقی نمانده است. به نظر می‌رسد هواوی امسال مجبور است گوشی‌های پرچمدار سری P خود را بدون برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل عرضه کند. اتفاقی که سال گذشته برای گوشی‌ میت 30 پرو رخ داد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار