کد خبر: ۲۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 18
با اینکه کسی گوشی گیمینگ ROG Phone II را برای دوربین آن نمی‌خرد، اما به این معنی هم نیست که کیفیت آن برای خریداران کاملاً بی اهمیت باشد. بررسی های DxOMark نشان می دهد عملکرد دوربین گوشی ROG Phone II ایسوس خیره کننده نیست اما هنوز می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد.
به گزارش آی تابناک :  با اینکه کسی گوشی گیمینگ ROG Phone II را برای دوربین آن نمی‌خرد، اما به این معنی هم نیست که کیفیت آن برای خریداران کاملاً بی اهمیت باشد. بررسی های DxOMark نشان می دهد عملکرد دوربین گوشی ROG Phone II ایسوس خیره کننده نیست اما هنوز می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد.

اخیراً DxOMark آزمون‌های جامع دوربین گوشی خود را بر روی ROG Phone II انجام داده که در نهایت به امتیاز 95 انجامیده که تقریباً ضعیف‌تر از هر گوشی پرچم‌دار دیگری است. در حقیقت امتیاز کسب شده توسط ROG Phone II حتی ضعیف‌تر از گوشی ارزان قیمت‌تر  Zenfone 6 است.

545555.jpg

آن‌طور که DxOMark می‌گوید، بزرگ‌ترین مشکل دوربین گوشی ROG Phone II، عملکرد بی ثابت آن است. DxOMark در مورد این گوشی وجود مشکلاتی در زمینه تنظیم نور سفید، نور دهی و محو شدگی در صحنه‌های نیازمند HDR را برشمرده است. همچنین عکس‌های گرفته شده با دوربین تله فوتو و التراواید آن مشکلاتی چون نداشتن جزئیات و بروز آرتیفکت داشته‌اند.

با این حال عملکرد دوربین گوشی ROG Phone II از همه جهات ضعیف ارزیابی نشده است. برای نمونه ظاهراً فوکوس خودکار سریع و دقیق است، تصاویر گرفته شده در فضای باز مشکل نور سفید و نوردهی ندارند و افکت بوکه هم بسیار خوب ارزیابی است. در زمینه ضبط ویدئو نیز همین عملکرد را شاهد هستیم.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار