کد خبر: ۲۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 16
تا برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) زمان زیادی باقی نمانده و به زودی بارسلون اسپانیا میزبان نام های مطرح صنعت موبایل خواهد بود. با نزدیک شدن به این زمان، شرکت ها دعوتنامه های مربوط به رویدادهای خود را برای اصحاب رسانه و شرکای خود ارسال می کنند.
به گزارش آی تابناک : تا برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) زمان زیادی باقی نمانده و به زودی بارسلون اسپانیا میزبان نام های مطرح صنعت موبایل خواهد بود. با نزدیک شدن به این زمان، شرکت ها دعوتنامه های مربوط به رویدادهای خود را برای اصحاب رسانه و شرکای خود ارسال می کنند. در همین رابطه روز گذشته سونی دعوتنامه مربوط به کنفرانس خبری ویژه خود در این نمایشگاه را برای خبرنگاران اقصی نقاط دنیا ارسال کرد و انتظار می رود که در این رویداد شاهد رونمایی از چندین تلفن هوشمند جدید باشیم.

طبق آنچه در متن دعوتنامه سونی دیده می شود کنفرانس خبری شرکت ژاپنی در تاریخ پنجم اسفندماه راس ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی (۱۱ صبح به وقت تهران) برگزار می شود. سونی خاطرنشان کرده که این رویداد را به صورت لایو هم پخش می کند.

البته ژاپنی ها نگفته اند که قرار است در این کنفرانسِ خبری چه محصولاتی را معرفی کنند اما تردیدی نیست که دست کم یک تلفن هوشمند تازه را خواهیم دید. تا به امروز رندرهای مربوط به یک اسمارت فون تازه از سونی به بیرون درز کرده که گفته می شود به مدل اکسپریا ۵ پلاس مربوط هستند (نسخه اندک به روز شده از اکسپریا ۵ که سال پیش معرفی شد).

با این حال شانس زیادی وجود دارد که سونی از پرچمدار کاملا جدیدی در این رویداد رونمایی کند. در این صورت چنین محصولی قطعا به اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد بود و از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند ضمن آنکه باقی امکان پرچمداران این روزها نیز در آن حضور خواهند داشت.

علاوه بر این احتمال می رود سونی از یک تلفن هوشمند میان رده دیگر نیز در کنار این پرچمدار یا به جای آن رونمایی کند.

فارغ از این پیش بینی ها و انتظارات، کنگره جهانی موبایل همانطور که از نامش پیداست تماما به تلفن های هوشمند مربوط می شود؛ در نتیجه می توان انتظار داشت که دست کم یک اسمارت فون در غرفه سونی معرفی شود.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار