کد خبر: ۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 16
جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر در یک جلسه پرسخ و پاسخ ویدئویی اعلام کرد گزینه ادیت هیچ وقت به این شبکه اجتماعی افزوده نمی شود.
به گزارش آی تابناک : کاربران توئیتر از زمان راه اندازی این شبکه اجتماعی در ۲۰۰۶ میلادی خواستار گزینه ای برای ادیت (اصلاح) توئیت های خود هستند. اما شرکت همیشه از ارائه آن طفره رفته و می گوید مشکل را بررسی می کند یا مشغول بررسی عمیق آن است. 

 اکنون جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر  پاسخی قاطع به این سوال داده است.  طی یک جلسه پرسش و پاسخ ویدئویی با نشریه «ویرد»(Wired) از او پرسیده شد آیا دکمه ادیت در ۲۰۲۰ به توئیتر افزوده می شود یا خیر. او با لبخند نامحسوسی پاسخ داد: جواب این سوال «نه » است.

البته این پاسخ چندان غیرمنتظره نیست. هرچند کاربران توئیتر مدت ها است که درباره مزایای گزینه ادیت بحث می کنند، اما این شرکت همیشه پاسخی دو پهلو به کاربران داده و هیچ گاه سعی نکرد این مشکل را برطرف کند.

کیوان بیک پور یکی از مدیران توئیتر تابستان گذشته در این باره گفت: واقعا فکر می کنم بالاخره باید این ویژگی را بسازیم. البته این از اولویت های ما به حساب نمی آید.

در ویدئوی پرسش و پاسخ، دورسی توضیح داد که نبود گزینه اصلاح  در توئیتر به طراحی اصلی این شبکه اجتماعی مربوط است. 

او گفت: ما به عنوان یک سرویس اس ام اس و ارسال متن فعالیت خود را آغاز کردیم. هنگامیکه شما پیامی ارسال می کنید نمی توانید آن را پس بگیرید. ما می خواهیم همین ویژگی را حفظ کنیم.




منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار