کد خبر: ۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 16
این روزها با نزدیک شدن به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ شاهد انتشار اخبار بیشتری از محصولات مورد انتظار این رویداد مانند گوشی تاشو جدید این شرکت هستیم. دیروز مشخص که گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام Galaxy Z Flip عرضه خواهد شد؛ حال یک منبع آگاه مدعی شده است که حجم باتری این گوشی تاشو نسبت به گلکسی فولد پایین‌تر است.
به گزارش آی تابناک : این روزها با نزدیک شدن به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ شاهد انتشار اخبار بیشتری از محصولات مورد انتظار این رویداد مانند گوشی تاشو جدید این شرکت هستیم. دیروز مشخص که گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام Galaxy Z Flip عرضه خواهد شد؛ حال یک منبع آگاه مدعی شده است که حجم باتری این گوشی تاشو نسبت به گلکسی فولد پایین‌تر است.

 گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ هفته گذشته تاییدیه  3C رگولاتوری کشور چین را دریافت کرد، همچنین مشخص شد که این گوشی تاشو به فناوری شارژ سریع 15 واتی مجهز شده است. یکی از نویسندگان سایت معروف XDA Developers که اخیراً تصاویری از پرچمدار گلکسی S20 را منتشر کرده بود، اطلاعات جدیدی از پرچمدار تاشو سامسونگ را در اختیار ما قرار داده است.

به گفته این منبع آگاه، گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام Galaxy Z Flip عرضه خواهد شد و بر خلاف گلکسی فولد صفحه نمایش این گوشی تاشو به وسیله یک لایه شیشه نازک منعطف محافظت خواهد شد و مشکل استحکام صفحه نمایش گوشی‌های تاشو را تا حد زیادی برطرف کرده است. در این بین یک نکته مهم در خصوص Galaxy Z Flip وجود دارد و آن‌هم باتری بسیار ضعیف آن نسبت به گلکسی فولد است.

به گفته این منبع آگاه، گوشی تاشو جدید سامسونگ به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است، در حالی که سامسونگ در گوشی تاشو گلکسی فولد از باتری 4380 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا در این محصول از تراشه اسنپ دراگون 855 استفاده کند، در نتیجه انتظار می‌رود که طول عمر باتری این محصول مشابه پرچمدار گلکسی S10 باشد.

استفاده از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در پرچمدار تاشو Galaxy Z Flip کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد، اما در نهایت حجم باتری و سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول نسبت به گوشی تاشو موتورولا Razr برتری دارد. در حال حاضر تاریخ رسمی معرفی این پرچمدار مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که سامسونگ Galaxy Z Flip را در کنار پرچمداران خانواده Galaxy S20 در تاریخ 22 بهمن ماه معرفی کند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار