کد خبر: ۲۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
سونی از دسته لرزشگیر بیسیم خود با نام GP-VPT2BT رونمایی کرد. این دسته که برای ولاگرها و افراد همیشه در مسافرت ساخته شده، با بیشتر دوربین های بدون آینه سونی سازگار بوده و تغییر حالت بین عکسبرداری و فیلمبرداری را آسان می کند.
به گزارش آی تابناک : سونی از دسته لرزشگیر بیسیم خود با نام GP-VPT2BT رونمایی کرد. این دسته که برای ولاگرها و افراد همیشه در مسافرت ساخته شده، با بیشتر دوربین های بدون آینه سونی سازگار بوده و تغییر حالت بین عکسبرداری و فیلمبرداری را آسان می کند.

دسته لرزشگیر GP-VPT2BT به کاربر امکان کنترل دوربین را داده و دکمه هایی مثل ضبط، شاتر، زوم، تنظیم عمودگردی، قفل و همچنین یک دکمه قابل برنامه ریزی در آن تعبیه شده اند. علاوه بر این به کمک دکمه Flip می توان بدون جدا کردن دوربین از روی دسته، به حالت سلفی وارد شد.

دسته لرزشگیر GP-VPT2BT

یکی از مهم ترین برتری های دسته لرزشگیر GP-VPT2BT نسبت به رقبا، بیسیم بودن آن است. این گریپ از طریق بلوتوث به دوربین متصل می شود؛ به همین خاطر فقط با جدیدترین دوربین های میرورلس سونی که فریم ور آنها آپدیت شده، سازگار است.

دسته لرزشگیر مورد بحث با دوربین های α9 II, α9, α7R IV, α7R III, α7 III, α6600, α6400, α6100 و حتی RX100 VII و RX0 II سازگار است. البته همانطور که ذکر شد باید آنها را به آخرین نسخه نرم افزار آپدیت کرد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه دسته لرزشگیر GP-VPT2BT می توان به تبدیل شدن به ترای پاد اشاره کرد که امکان قرار دادن دوربین روی سطوح را میسر می کند. این محصول ضدآب و گرد و غبار نبوده ولی به گفته سازنده تا حدی در برابر آنها مقاوم است.

دسته لرزشگیر سونی GP-VPT2BT از ماه آینده میلادی با قیمت 140 دلار در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار