کد خبر: ۲۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
کمپانی بریتانیایی Zanco که به واسطه معرفی محصولات جالب شهرتی برای خود دست و پا کرده، گوشی Tiny t2 را معرفی کرده که به گفته آنها کوچکترین موبایل دنیا است.
به گزارش آی تابناک : طول و عرض Tiny t2 به ترتیب برابر ۶.۰۹ در ۲.۹۹ سانتی متر است اما ۱.۶۵ سانتی متر ضخامت دارد که تقریبا دو برابر گوشی های هوشمند است. هرچند وزن دستگاه از ۳۱ گرم فراتر نمی رود اما قابلیت های بسیاری را در خود جای داده که شامل اتصال به شبکه 3G، موزیک پلیر، دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی، بلوتوث، اسلات microSD، رادیو و غیره می شود.

نمایشگر یک اینچی به کار رفته در  Tiny t2 از نوع LCD TFT است و رزولوشن ۱۲۸ در ۹۶ پیکسل است. چیپست دستگاه هم از نوع MT6276A است که در موبایلی مثل پالم رم ۶ نیز به کار رفته و توانایی اجرای بازی های ساده را دارد.

پیکربندی حافظه شامل رم ۶۴ مگابایتی و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره چند موزیک کفایت می کند. با این حال پشتیبانی از کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت نیز فراهم شده تا  Tiny t2 نسبت به موبایل های ۱۵ سال قبل کمی برتری داشته باشد.

ظرفیت باتری پلیمری ۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که به گفته سازنده کفایت یک روز کامل کار با گوشی را می دهد. با این وجود کوچکترین گوشی دنیا قرار نیست به عنوان گوشی اول استفاده شود و می توانید حین ورزش به عنوان موبایل ثانویه روی آن حساب کنید.

Zanco برای تامین سرمایه کمپینی را در سایت جمع سپاری کیک استارتر به راه انداخته بود که در کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ مورد نظر آنها را تامین کرد. کاربرانی که در کمپین کیک استارتر شرکت کرده اند با پرداخت ۵۹ دلار یک دستگاه Tiny t2 دریافت خواهند اما قیمت آن حین عرضه در بهار سال جاری ۱۳۰ دلار خواهد بود.

 

تماشا کنید: استایلوس جدید Zanco یک چاقوی سوییسی دیجیتال است

 



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار