کد خبر: ۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
اینستاگرام اعلام کرد که به زودی ارسال پیام خصوصی یا DM از طریق مرورگر امکان پذیر خواهد شد. تا پیش از این کاربران فقط می توانستند با اپلیکیشن موبایل پیام شخصی بفرستند.
به گزارش آی تابناک : پس از فعال شدن این قابلیت، آیکون ارسال پیام شخصی که شبیه هواپیمای کاغذی است، در سمت راست و بالای نسخه وب نمایش داده خواهد شد و کاربران می توانند همانند نسخه موبایل پیام شخصی ارسال کرده یا به آن پاسخ دهند.

اینستاگرام

علاوه بر این امکان ایجاد گروه های جدید، چت از طریق DM یا پروفایل، لایک کردن پست ها و اشتراک گذاری عکس ها از طریق کامپیوتر وجود داشته و امکان دریافت نوتیفیکیشن در مرورگر میسر خواهد شد.

فیسبوک اولین بار اواخر بهمن ماه سال قبل از احتمال ارسال پیام شخصی از طریق نسخه وب و دسکتاپ خبر داد. این شرکت در سالیان گذشته روی ارسال پیام کوتاه تمرکز بیشتری کرده است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک بهار سال قبل میلادی گفت که «پیام خصوصی، گروه ها و استوری ها» به سرعت در حال رشد در حوزه ارتباطات آنلاین هستند.

زاکربرگ اوایل بهمن ماه سال قبل نیز از احتمال ادغام اپلیکیشن های فیسبوک مسنجر، واتساپ و اینستاگرام پرده برداشت. هنوز جزئیات این ادغام مشخص نشده، ولی احتمالاً مرورگر نقشی کلیدی بازی کرده و دست کاربران را در دسترسی به گفتگوها بازتر خواهد کرد.

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت ارسال پیام کوتاه از طریق کامپیوتر است. این قابلیت برای همه کاربران در دسترس نیست ولی به مرور برای همه فعال خواهد شد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار