کد خبر: ۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
امروزه یکی از مهمترین و بحث برانگیزترین چالش های ذهنی مدیران سایت ها و افرادی که وظیفه مدیریت کسب و کارهای آنلاین را برعهده دارند، افزایش ترافیک سایت است. چراکه از این روش قادر خواهند بود در ارتباط با کسب و کار خود به بازار هدف دست پیدا کرده و درآمد مناسبی به دست آورند.
به گزارش آی تابناک : امروزه یکی از مهمترین و بحث برانگیزترین چالش های ذهنی مدیران سایت ها و افرادی که وظیفه مدیریت کسب و کارهای آنلاین را برعهده دارند، افزایش ترافیک سایت است. چراکه از این روش قادر خواهند بود در ارتباط با کسب و کار خود به بازار هدف دست پیدا کرده و درآمد مناسبی به دست آورند.

به همین دلیل فرقی نمی کند که در کدام یک از شاخه های اینترنت فعالیت می کنید. شما باید برای وب سایت خود بازدیدکننده داشته باشید تا از این راه بتوانید در رقابت با کسب و کارهای دیگر موفق عمل کرده و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

این مقاله به شما کمک می کند تا را روش های نوین افزایش بازدید سایت بیشتر آشنا شوید.

اهمیت افزایش بازدید سایت
تفاوتی ندارد که سایت شما چه نوع محصولات و یا خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در واقع به هر میزان هم که سایت خوب و باکیفیتی داشته باشید، تا وقتی که نتوانید کاربر واقعی برای آن دریافت کنید، تلاش شما نتیجه ای در برنخواهد داشت.

به همین دلیل نیز یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت کسب و کارهای اینترنتی، فقدان ترافیک و کاربر کافی برای وب سایت هاست. ایراد اساسی اینگونه سایت ها، عدم مشاهده توسط کاربران در اینترنت می باشد. اما در صورتی که مدیران سایت ها قادر باشند در رابطه با افزایش بازدید سایت موفق عمل کنند، این امکان را خواهند داشت که ترافیک واقعی و هدفمند را به سمت وب سایت خود جذب نمایند.

همچنین افزایش بازدید، اولین و مهمترین عامل در کاهش رتبه الکسا به شمار می رود و می تواند یکی از عوامل مهم اعتماد کاربران و مشتریان به سایت شما باشد.

اگر مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می شود، به درستی رعایت شوند، می توانند بازدید سایت شما را به صورت خاص و فوق العاده ای افزایش دهد و باعث بهبود رتبه الکسا سایت شما شود. در صورتی که احساس می کنید با وجود تلاش بسیار زیاد و پرداخت هزینه هنگفت، هنوز سایت شما از ترافیک مناسبی برخوردار نیست، با این مقاله همراه باشید.

تولید محتوای اصولی و مناسب
اولین قدم در جهت افزایش ترافیک سایت، تولید محتوای مناسب است که می تواند باعث جلب توجه کاربران زیادی در مورد سایت شما شود. بسیاری از مدیران سایت ها این باور اشتباه را دارند که با تولید محتوای انبوه در زمینه تخصصی خود، می توانند بازدید سایت خود را افزایش دهند. اما این تصور که فقط به به علت وجود صفحات و لینک های بسیار در سایت، تعداد کاربران سایت نیز بیشتر خواهد شد، یک باور کاملا اشتباه است.

شما برای اینکه بتوانید بازدیدکننده کافی به دست آورید، باید مقاله ای بنویسید که توسط افرادی زیادی جستجو می شود. به همین دلیل نیز در ابتدا عبارات و کلماتی را که افرادی زیادی آنها را جستجو می کنند پیدا کنید و محتوا و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنویسید.

a2.jpg

پس از تولید محتوا، نوبت به انجام فعالیت های مربوط به سئو و بهینه سازی است. مقاله ما به کمک سئو رتبه مناسبی را در گوگل و سایر موتورهای جستجو به دست می آورد و باعث افزایش بازدید سایت شما می شود. مجموعه کلیک اول به عنوان یکی از وب سایت های ارائه دهنده خدمات سئوسایت، می تواند در این زمینه یاری رسان مدیران سایت ها باشد.

استفاده از سیستم های افزایش بازدید
سیستم های هوشمند افزایش بازدید سایت، راه و روش دیگری برای به دست آوردن کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. از طریق سیستم های افزایش بازدید مانند کلیک اول، می توانید بازدیدهایی کاملا واقعی با تمامی معیارهای طبیعی دریافت نمایید.

بازدیدهای ارائه شده توسط کلیک اول کاملا واقعی بوده و در معتبرترین آمارگیرها نظیرگوگل آنالیتیکس قابل مشاهده و پیگیری می باشند.

فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی
امروزه میزان تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی بر همگان روشن است. میلیون ها کاربر ایرانی به صورت مداوم و روزانه از نرم افزارهایی نظیر اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و … استفاده می کنند. فعالیت مناسب و اصولی در این اپلیکیشن ها، از جمله روش هایی است که می تواند ترافیک مناسبی برای سایت شما به وجود بیاورد و برند شما را به خیل عظیمی از کاربران نمایش دهد.

اشتراک گذاری مطالب و مقالاتی است که در سایت خود قرار می دهید، یکی از این راه هاست. مثلا زمانی که یک مقاله جذاب در سایت خود انتشار می دهید، می توانید قسمت ابتدایی آن را در پیج لینکدین و تلگرام سایت خود منتشر کنید و در ادامه آن نیز لینک سایتتان را قرار دهید. اکنون با منتشر نمودن این پست در گروه های گوناگون، کاربران زیادی را برای ورود به سایت و مشاهده آن مقاله وسوسه می کنید. این مسئله در سئو و بهینه سازی سایت نیز بسیار موثر است.

راه دیگر این است که طراحی تصاویر زیبا و تولید محتوای جذاب در که در وب سایت تان قرار ندارد، کاربران و مخاطبان زیادی را برای شبکه های اجتماعی خود به دست آورید. سپس آن ها با سایت شما آشنا می شوند.

a3.jpg

قراردادن گزینه اشتراک در شبکه های اجتماعی
یکی از راه های مناسب برای افزایش ترافیک سایت که موجب بیشتر دیده شدن مطالب و صفحات سایت می شود، قراردادن گزینه اشتراک در شبکه های اجتماعی است.

زمانی که کاربر مقاله شما را بپسندد، ممکن است آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد. استفاده از این امکان در مقالات باعث می شود که افراد بیشتری با مطالب سایت آشنا شده و کاربران بیشتری جذب سایت شوند.

بهبود سرعت لود سایت
یک مسئله بسیار با اهمیت در افزایش ترافیک سایت، بهبود سرعت سایت است. سرعت سایت نقش حساس و سرنوشت سازی را در سئو و بهینه سازی به عهده دارد و باعث افزایش سطح رضایتمندی کاربران سایت می شود. بسیاری از تحقیقات مشخص کرده اند که اکثریت کاربران، بیشتر از 8 ثانیه منتظر لود کامل یک سایت نمی مانند و به سرعت آن سایت را ترک می کنند.

این مدت برای کاربران موبایل کمتر از 5 ثانیه است. پس واضح است که تمامی مدیران سایت ها برای اینکه بتواندد هم کاربران فعلی سایت خود را راضی نگه داشته و هم در جذب کاربران جدید موفق عمل کند، باید همه نکات مهم در مورد افزایش سرعت سایت را مورد بررسی قرار داده و در رفع مشکلات و نواقص موجود اقدام کنند.

a4.jpg

تولید و انتشار محتوای ویدیویی
ایجاد ویدیوهای مناسب همیشه یکی از تاثیرگذارترین راه های جذب مخاطب در اینترنت می باشد و با هیچ نوع محتوای دیگری قابل مقایسه نیست. شما قادر هستید برای محتوای خود را به ویدیو تبدیل کرده و با انتشار آن ها در سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات، یوتیوب و …، باعث افزایش بازدید سایت خود شوید. در این سایت ها همواره افرادی هستند که به دنبال مشاهده ویدیوهای جدید هستند و در صورت موردپسند بودن ویدیوی شما، ممکن است آن را در کانال خود نیز به اشتراک بگذارند.

مسئله ای که باید نسبت به آن دقت داشته باشید، این است که پروفایل خود را در سایت های اشتراک ویدیو تکمیل کرده و حتما آدرس سایت خود را در کانال قرار دهید. مخاطبانی که جذب ویدیوی شما شوند، به سرعت وارد کانال شما شده و بر روی آدرس سایت موجود در کانال کلیک می کنند و وارد سایت می شود.

همچنین وب سایت کلیک اول ، خدمات مربوط به افزایش بازدید ویدیو در آپارات و یوتیوب را نیز در اختیار شما قرار می دهد که از جمله موارد موثر در افزایش اعتبار ویدیوهای شما نزد کاربران است.

 تولید و انتشار محتوای صوتی
تولید و انتشار محتوای صوتی مثل پادکست، کار آسانی است. شما به سادگی و با موبایل خود می توانید محتوایی که از قبل نوشته اید را به یک فایل صوتی تبدیل کنید و علاوه بر انتشار آن در سایت خودتان، در سایت های اشتراک صوت مانند شنوتو و تهران پادکست نیز منتشر نمایید. این سایت ها نیز دارای کاربران فراوانی می باشد و پادکسب جذاب شما می تواند باعث افزایش بازدید واقعی سایت شود. در کنار این، سایت هایی نیز هستند که کتاب های صوتی را به صورت رایگان و برای دانلود در سایت خود قرار می دهند.

همکاری در فروش محصولات و خدمات
یکی از موثرترین راه های افزایش بازدید سایت، استفاده از امکان همکاری در فروش است. با ایجاد یک سیستم همکاری در فروش برای سایت خود، قادر خواهید بود ترافیک سایت خود را تا چند برابر بیشتر کنید. همکاری در فروش تنها مربوط به فروش کالاهای فیزیکی نیست، بلکه می تواند برای خدمات اینترنتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

شما صاحب هر تجارت آنلاینی که باشید، می توانید از امکان همکاری در فروش استفاده کرده و باعث افزایش محبوبیت سایت خود شوید.

 ساخت اپلیکیشن موبایلی
در طی سالیان گذشته، تعداد کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند، هر روز بیشتر می شود. ایجاد یک اپلیکیشن موبایلی برای سایت (اندروید و ios)، بازدیدکنندگان زیادی در در طی مدت زمان طولانی جذب سایت کرده و باعث افزایش بازدید واقعی سایت شود. امروزه به مدد تکنولوژی، ساخت اپلیکیشن های موبایل بسیار آسان تر از گذشته شده است. شما حتی می توانید همان کتاب های صوتی و کتاب های pdf خود را نیز به شکل نرم افزار های کم حجم درآورده و در اپلیکیشن هایی مثل بازار و مایکت به صورت رایگان قرار دهید.

این فروشگاه ها نیز کاربران فراوانی دارند که می توانند به راحتی باعث افزایش بازدید سایت شما شوند. به این صورت که هر نرم افزار موبایلی می تواند دارای بخشی به نام درباره ما باشد. در این قسمت می توانید توضیحات و آدرس سایت خود را قرار داده و از این طریق نیز باعث آشنایی افراد زیادی با کسب و کار آنلاین خود شوید.

استفاده از سیستم های تبلیغات خارجی
راه دیگری که در صورت استفاده درست، بازخورد مناسبی در کوتاه ترین زمان برای سایت شما در برخواهد داشت، استفاده از روش های تبلیغات کلیکی نظیر تبلیغات در گوگل، تبلیغات بنری و یا استفاده از بک لینک و ریپورتاژ می باشد.

ضعف این راه، صرف هزینه بالا است. اما باید این مسئله را در نظر گرفت که تمامی کسب و کارهای موفق، سرمایه گذاری درست و اصولی بر روی تبلیغات خود دارند. تبلیغات مناسب می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی سایت  شما ایفا کرده و باعث شود کاربران زیادی روانه سایت شما شوند.

وب سایت کلیک اول همچنین خدمات مربوط به تبلیغات گوگل را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

هنگامی که از تبلیغات استفاده می کنید، کاربران سایت های دیگر با تماشای بنر تبلیغاتی شما، بر روی آن کلیک می کنند. حال اگر مو مطلب شما مورد پسند این افراد واقع شود، نرخ تبدیل کاربر به مشتری در سایت شما افزایش فوق العاده ای پیدا خواهد کرد. در میان تمامی روش های تبلیغات کلیکی، تبلیغات گوگل از ارزش بالاتری برخوردار است. چون تنها کاربرانی از این طریق وارد سایت می شوند که به دنبال موضوع موردنظر می باشند.

a5.jpg

سئو و بهینه سازی سایت
بهترین روشی که می تواند موجب افزایش بازدید واقعی و هدفمند برای سایت شود، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. بهبود جایگاه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو باعث می شود که بتوانید بازدیدهایی کاملا مفید داشته باشید. برای این کار اول باید کلمات و عبارات کلیدی خود را انتخاب کرده و سپس همه چیز را به کلیک اول بسپارید.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که آینده سئو بر پایه محتوای مناسب و منحصر بفرد است. تمامی الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز بر همین پایه استوار هستند و در حال بروز شدن هستند. پس پایه اساسی و اصلی برای بهبود جایگاه در موتورهای جستجو، نگارش مقاله های مناسب بر اساس همین عبارات و کلمات کلیدی است.

سئو و بهینه سازی سایت چگونه باعث افزایش بازدید یک سایت می شود؟

همان گونه که مطلعید، اکثر کاربران در محیط وب از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو، مطالب و محتوای موردنظر خود را می یابند. این کار به وسیله جستجوی کلمات کلیدی رخ می دهد. در اکثر زمان ها نیز کاربران تنها به لینک های موجود در صفحه اول اکتفا کرده و به سراغ صفحات بعد نخواهند رفت.

به همین دلیل نیز اگر یک سایت در کلمه کلیدی خاص در بین لینک های اول وجود نداشته باشد، کاربران وارد آن سایت نخواهند شد.

همچنین سئو و بهینه سازی سایت، این امکان را برای مدیران سایت ها ایجاد می کند که علاوه بر جذب کاربران به سایت، بتوانند کلمات کلیدی مناسبی را برای سایت خود ایجاد کنند.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار