کد خبر: ۲۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 15
چند روز قبل گزارش شد که گلکسی فولد جدید، احتمالاً گلکسی بلوم (Galaxy Bloom) نام خواهد داشت. حال خبر جدیدی منتشر شده که نشان می دهد گلکسی بلوم اسم رمز بوده و گوشی تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دارد.
به گزارش آی تابناک : چند روز قبل گزارش شد که گلکسی فولد جدید، احتمالاً گلکسی بلوم (Galaxy Bloom) نام خواهد داشت. حال خبر جدیدی منتشر شده که نشان می دهد گلکسی بلوم اسم رمز بوده و گوشی تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دارد.

با توجه به رندرها نمایشگر گلکسی زد فلیپ از نوع شیشه بسیار نازک (UTG) است. ضخامت این صفحه نمایش آنقدر کم است که به آن امکان تا شدن بدون شکسته شدن را می دهد. این ویژگی سبب افزایش مقاومت و دوام گوشی شده ولی هزینه تولید آن را افزایش داده است.

گلکسی زد فلیپ سامسونگ

پیش بینی می شود گلکسی زد فلیپ از نمایشگر 6.7 اینچی انعطاف پذیر برخوردار باشد که از صفحه نمایش موتورولا ریزر (6.2 اینچ) بزرگ تر بوده اما همان طراحی صدف شکل را به ارمغان می آورد. گفته می شود این نمایشگر از نوع حفره دار یا Infinity O خواهد بود که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

گلکسی زد فلیپ از لولای جدیدی به نام Hideaway Hinge بهره می برد که حین استفاده و باز بودن گوشی، تقریباً نامرئی است. هنوز مشخص نیست سامسونگ مکانیزم بسته شدن لولا را نیز دستخوش تغییر کرده یا نه.

کاربر با بستن گلکسی زد فلیپ صفحه نوتیفیکیشن را مقابل چشمان خود می بینید که اندازه آن بسیار کوچکتر از نمایشگر اعلانات گلکسی فولد بوده و از آن برای باخبر شدن از ساعت، تاریخ، درصد باتری و نوتیفیکیشن ها استفاده می شود.

کنار نمایشگر اعلانات، ماژول دوربین دوگانه و فلاش LED به چشم می خورند. گفته می شود این گوشی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری بهره می برد. برخی گزارشات نیز از احتمال مجهز شدنش به دو دوربین 12 مگاپیکسلی خبر داده اند.

رندر گلکسی زد فلیپ

از دیگر ویژگی های گلکسی زد فلیپ می توان به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. این محصول از رابط کاربری One UI 2 سامسونگ بر مبنای اندروید 10 برخوردار بوده و از دو باتری، یکی 900 میلی آمپر ساعتی و دیگری در حدود 2100 یا 2300 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع، نیرو می گیرد.

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) و در رویداد Unpacked از گلکسی S20 و همچنین گوشی تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار