کد خبر: ۲۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 14
بر اساس اسنادی که در پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) رویت شده، اپل احتمالا تا پایان سال لپتاپی جدید با مجیک کیبورد معرفی خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : این دستگاه احتمالا از مجیک کیبوردی بهره خواهد برد که پیش از این در مک بوک پرو 16 اینچی ۲۰۱۹ شاهد آن بودیم چرا که دیگر مدل ها به صفحه کلید باترفلای مجهز شده اند که کاربران دل خوشی از آن ندارند. هرچند چالش هایی مثل تاچ بار و فقدان پورت های ارتباطی کافی در نسخه ۲۰۱۹ مک بوک پروی ۱۶ اینچی به قوت خود باقی مانده، اما کیبورد جادویی آن در مقایسه با مدل های قبلی به مراتب کارآمدتر بود.

در این نسخه کلیدهای کیبورد کمی کوچکتر بوده، یک میلیمتر عمق بیشتری داشته و بی سر و صداتر کار می کند. مهمترین مزیت آنها این است که در صورت خراب شدن هر کلید، می توانید آن را به تنهایی عوض کنید، بدون اینکه مجبور باشید دل و روده کل دستگاه را بیرون بریزید.

مجیک کیبورد

این کیبورد احتمالا طی ماه های آینده به مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ راه پیدا خواهد کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل ابتدا نسخه ای جدید از مک بوک ایر یا نسخه ارزانتری از مک بوک پرو را معرفی کند.

آنچه که این ظن را تقویت می کند پیش بینی های مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه دنیای فناوری مبنی بر پیاده سازی کیبورد مک بوک پروی ۱۶ اینچی در یکی از لپتاپ های ۲۰۲۰ کمپانی آمریکایی است.

مجیک کیبورد

تصویری که در پایگاه این کمیسیون منتشر شده مربوط به یک «کامپیوتر شخصی قابل حمل» با شماره مدل A2289 است و متاسفانه هیچ داده قابل اتکای دیگری را به دست نمی دهد. با این حال اسناد EEC معمولا زمانی منتشر می شوند که فاصله چندانی با معرفی گجت های اپل باقی نمانده است. برای مثال می توان به آیپد ۱۰.۵ اینچی در سال ۲۰۱۷ و مدل ۹.۷ اینچی در مارس ۲۰۱۸ اشاره کرد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار