کد خبر: ۲۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 14
تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس 20 منتشر شده و تقریباً در حال حاضر می‌دانیم که شکل و قیافه آنها چگونه است و برخی مشخصات سخت‌افزاری نیز منتشر شده است. اما خبر جالب و جدید این است که ظاهراً گلکسی اس 20 نسخه با حافظه رم زیر 12 گیگابایت ندارد.
به گزارش آی تابناک : تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس 20 منتشر شده و تقریباً در حال حاضر می‌دانیم که شکل و قیافه آنها چگونه است و برخی مشخصات سخت‌افزاری نیز منتشر شده است. اما خبر جالب و جدید این است که ظاهراً گلکسی اس 20 نسخه با حافظه رم زیر 12 گیگابایت ندارد.

در سال گذشته سامسونگ نسخه پایه گلکسی اس 10 را با 8 گیگابایت حافظه رم همراه کرده بود و تنها برای نسخه پلاس بود که از یک حافظه داخلی 12 گیگابایتی استفاده می‌شد. حتی برای نسخه Galaxy S10e حافظه رم 6 گیگابایتی مورد استفاده قرار گرفته بود ولی به نظر امسال همه چیز در مورد پرچمدار سری Galaxy S متفاوت است.

طبق اطلاعات جدید سامسونگ دو راهکار را مد نظر دارد و اولین آن این است که فرمت استاندارد حافظه نسخه‌های سری Galaxy S20 را با 12 گیگابایت رم همراه کند. البته نکته دیگری که وجود دارد این است که به احتمال فراوان نسخه خاص و ویژه‌ای از این گوشی نیز با 16 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد که می‌تواند اولین گوشی هوشمند دنیا با این میزان گسترده از حافظه رم باشد.

پیش از این اطلاعات منتشر شده نشان داده بودند که شرکت شیائومی قصد دارد در گوشی گیمینگ خود از 16 گیگابایت حافظه رم استفاده کند ولی با توجه به اینکه به احتمال فراوان رونمایی از آن بعد از رویداد Galaxy Unpacked سال 2020 اتفاق می‌افتد، گوشی‌های اسموسنگ با این میزان حافظه را باید اولین گوشی دنیا با حافظه 16 گیگابایتی بدانیم.

در کنار این سورپرایز برای حافظه رم سامسونگ دو انتخاب استفاده از تراشه‌های Snapdragon 865 و Exynos 9830 را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت که می‌تواند بسته به منطقه عرضه گوشی متفاوت باشد.

اخیراً نیز اینطور مطرح شد که سامسونگ تنها 2 نسخه از این گوشی را با مودم‌های 4G می‌سازد و قرار است باقی نسخ، با مودم‌های 5G عرضه شوند.

همانطور که می‌دانید شامگاه 22 بهمن ماه موعد رونمایی رسمی از این گوشی‌ها خواهد بود و ما در شهر سخت‌افزار این رویداد بزرگ را به صورت زنده برای شما دوستان گزارش خواهیم کرد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار