کد خبر: ۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 14
در یک خبر خوب برای دارندگان گوشی محبوب Mi A2 شیائومی، آپدیت اندروید 10 برای آن منتشر شد. این گوشی در زمان خود یکی از بهترین ترکیب‌های دوربین پشتی را داشت و خیلی زود محبوبت زیادی کسب کرد. اطلاعات بیشتر درباره آپدیت اندروید 10 برای گوشی Mi A2 شیائومی را در ادامه همین نوشتار بخوانید.
به گزارش آی تابناک : در یک خبر خوب برای دارندگان گوشی محبوب Mi A2 شیائومی، آپدیت اندروید 10 برای آن منتشر شد. این گوشی در زمان خود یکی از بهترین ترکیب‌های دوربین پشتی را داشت و خیلی زود محبوبت زیادی کسب کرد. اطلاعات بیشتر درباره آپدیت اندروید 10 برای گوشی Mi A2 شیائومی را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

آپدیت اندروید 10 برای گوشی Mi A2 شیائومی 1.3 گیگابایت حجم دارد و انتشار آن آغاز شده است. البته گزارش‌های اولیه حاکی از وجود مشکلاتی چون گیر کردن رابط کاربری و نبود قابلیت VoWiFi است.  البته نبود قابلیت VoWiFi برای کاربرانی که شبکه مورد استفاده آنها از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند، اهمیت خاصی ندارد.

gsmarena_003.jpg

این آپدیت در چند مرحله منتشر می‌شود و همه کاربران یک‌باره آن را دریافت نمی‌کنند، با این حال اگر نمی‌توانید منتظر انتشار آن به صورت OTA بمانید، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

855545.jpg

خبر خوب اینکه تا اینجای کار  هیچ گزارشی از وجود مشکلاتی چون کُندی یا گرما گزار نشده است. البته در صورتی که تصمیم گرفته‌اید این آپدیت را به صورت دستی نصب کنید، باید بوت لودر گوشی را آنلاک کنید، هرچند که بعداً از نصب امکان قفل کردن مجدد بوت لودر به آسانی وجود دارد.

اما اگر شما یک گوشی Mi A3 دارید، انتظار می‌رود به زودی انتشار اندروید 10 برای آن آغاز شود. گوگل کُد منبع هسته بر پایه اندروید 10 را برای Mi A3 منتشر کرده است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار