کد خبر: ۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 14
یکی از مهمترین دغدغه های کاربران در خرید سیستم جدید، این است که به چه صورت آن را تهیه کنند. در زمان خرید، خریداران به دو دسته تقسیم میشوند، کسانی که میدانند چه باید بخرند، و کسانی که نمی دانند.
به گزارش آی تابناک : یکی از مهمترین دغدغه های کاربران در خرید سیستم جدید، این است که به چه صورت آن را تهیه کنند. در زمان خرید، خریداران به دو دسته تقسیم میشوند، کسانی که میدانند چه باید بخرند، و کسانی که نمی دانند.

انتخاب قطعه مناسب، همیشه یکی از مهمترین چالش های کاربران بوده و هست. اینکه کدام مدل از سی پی یو و کدام مدل از کارت گرافیک بیشتر مناسب نرم افزارهای کاربردی ما می باشد، یا اینکه چه میزان از حافظه رم را نیاز داریم و هزاران سوال دیگر که در زمان خرید هر محصولی باید به آنها توجه داشته باشیم و بعد اقدام به خرید کنیم.

در این بین، شرکت هایی هم حضور دارند که اینکار رو هم برای خریدارن راحت تر و مطمئن تر میکنند و هم این اطمینان را میدهند که این انتخاب بهترین، سریعترین و به صرفه ترین حالت ممکن از میان صدها انتخاب خواهد بود. یکی از شرکت هایی که بیش از 13 سال در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد، دانش و فناوری مازستا است که به جرات میتوان گفت در این سالها به یکی از خوشنام ترین و شناخته شده ترین شرکت های سخت افزاری ایران تبدیل شده است.

96-2852.jpg

اما سوال مهم اینجاست که چه کسانی باید از مازستا خرید کنند؟ و چرا؟
قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم، باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. اول اینکه شرکت مازستا، فقط به صورت تخصصی در بخشی خاص از سخت افزارها متمرکز بوده و به همین دلیل طیف خریداران محصولات این شرکت، کاملا مشخص هستند. مازستا، جز معدود شرکت هایی است که سالهاست در زمینه تخصصی گرافیک کامپیوتری، محاسبات فنی مهندسی ، شبیه سازی و البته گیمینگ، فعالیت میکند و گروه های آموزشی بسیار قوی و ماهری در این زمینه دارد.

مازستا، غیر از آنکه فروشنده سیستم ها و ورک استیشن های تخصصی باشد، نرم افزارهای این بخش را به خوبی می شناسد، آموزش میدهد و در پشتیبانی خریدارانش به خوبی عمل میکند. در نتیجه، زمانی که خریداری، یکی از سیستم های این شرکت را تهیه میکند، پشتیبانی کاملا تخصصی را در اجرای نرم افزارهای مذکور مانند نرم افزارها مدلسازی سه بعدی، طراحی ، انیمیشن، رندرینگ، شبیه سازی علمی و گرافیکی، تدوین و افکت ویدیویی و صوتی و نرم افزارهای مهندسی مکانیک، فیزیک و شیمی و ریاضی را در اختیار خواهد داشت. در نتیجه، مازستا، بعد از فروش نیز، به کمک خریداران آماده و ایرادات و مشکلات ناشی از اجرا و پیاده سازی نرم افزاری و ارتباط آن با سخت افزار مربوطه را به خوبی می داند و در جهت رفع آن با مشتریان همکاری لازم را خواهد داشت.

به همین دلیل، و به واسطه دانش نرم افزاری و سخت افزاری تیم فروش مازستا، بهترین انتخاب از نظر سرعت، کارایی، آینده نگری و قیمت مناسب به مشتریان داده خواهد شد. پس مطمئن هستید که اگر یک سیستم ورک استیشن یا دسکتاپ از مازستا تهیه میکنید، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از این رو فرایند سفارش و تایید فاکتورها، همراه با سوالات متعدد از سمت تیم فروش این شرکت می باشد تا به بهترین نتیجه ممکن برسد. این خیلی مهم است که قطعات را کسی انتخاب کند که آنها را تست کرده، هر روز با آنها سرکار دارد و نتایج کارکرد آنها را در نرم افزارها تخصصی به خوبی می داند.

متاسفانه به دلایل تبلیغاتی و هدفمند، نمیتوان به صورت کامل به بنچمارک ها و داده های اینترنتی اطمینان کامل داشت. بنابراین باید در کنار بررسی های اولیه، به نتایج بدست آمده از تست واقعی قطعات نیز توجه داشته باشیم که این موضوع در مازستا به خوبی انجام می شود و شما همان چیزی را میخرید، که باید بخرید.

اما شاید به جرات بتوان گفت که بهترین دلیل خرید از مازستا، به جز موارد مذکور، گارانتی بی نظیر این شرکت است که در طول این سالها به خوبی خود را به اثبات رسانده و جای هیچ بحث و نظری را در جهت مخالف، باقی نگذاشته است. گارانتی بدون قید وشرط مازستا، در تعویض قطعات معیوب در طول مدت زمان گارانتی، چیزی است که در طی این 13 سال عمر این شرکت، در بالاترین درجه رضایت مشتریان قرار داشته است. این موضوع باعث شده است که شرکت های بسیاری که  قصد داشتن خدماتی مانند مازستا را ارائه دهند، کاملا در این بخش ناتوان باشند و نتوانند به کار خود ادامه دهند.

مازستا اینقدر در بحث گارانتی خوشنام است که پیدا کردن موارد نارضایتی مشتریان تقریبا غیرممکن است. بخش پشتیبانی این شرکت آنقدر مطمئن و قدرتمند عمل میکند که مشتریان در صورت بروز مشکل متعجب خواهند شد. شاید کلمه پشتیبانی در این شرکت به بهترین نحو ممکن تعریف شود و شما هیچ خللی در این خصوص حس نخواهید کرد. حتما میدانید که مازستا، تنها شرکتی است سی پی یو های اینتل را در ایران با گارانتی بدون قید و شرط تعویض میدهد که این شامل تمام بازه های قیمتی پردازنده های اینتل و amd نیز میشود. حتما در جریان هستید که پردزانده های اینتل در ایران گارانتی ندارند و دیگر فروشندگان، فقط یک مهلت تست چند روزه به مشتریان خود برای تست میدهند.

در کنار تمام این موارد، باید کمی هم در مورد قیمت های این شرکت صحبت کنیم. وقتی شما مستقیم اقدام به خرید قطعات به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ، یا به صورت حضوری از مغازه ها و بازار میکنید، تمام مسئولیت به عهده خودتان است. فروشنده های اینچنینی، مسئولی تحویل سالم و دقیق قطعه به شما هستند و بعداز اسمبل هر اتفاقی بیافتد، خودتان می بایست از گارانتی مربوطه پیگیر باشید. خوب برای خرید یک سیستم نزدیک به 10 تا 12 قطعه نیاز است که در نتیجه ممکن است شما به همین تعداد گارانتی متنوع در اختیار داشته باشید. اما زمانی که شما از یک شرکت واحد مانند مازستا، سیستم خود را خرید میکنید، با این مباحث درگیر نخواهید شد و همه مسئولیت سیستم به عهده این شرکت خواهد بود.

همچنین شما خدمات پس از فروش دارید، اگر در زمان انجام پروژه های خود به مشکلی بخورید، جایی هست که بتوانید مشکل را رفع کنید که این مشکل حتی در بخش نرم افزاری هم با توصیه ها و راهنمایی تیم پشتیبانی این شرکت به خوبی حل میشود. علاوه بر آن، در زمان خرید سیستم از مازستا، خدمات بسیار زیادی را دریافت میکنید که بسته به نوع سیستم شامل هدایا، پک های نرم افزاری، لایسنس های اورجینال ، آنتی ویروس اورجینال و ... می شود. پس نباید انتظار داشته باشید، سیستم خریداری شده از مازستا، با همان قیمتی برای شما تمام شود که در زمان خرید سیستم به صورت قطعه به قطعه یا دیگر شرکتها، تهیه میشود.

96-2866.jpg

اگر شما به خدمات و مشاوره ها و گارانتی و پشتیبانی این شرکت نیاز ندارید، میتوانید به راحتی به صورت مستقل اقدام به خرید سیستم کنید و مطمئن باشید که با جستجوی قطعه به قطعه، بروی سایت های فروش اینترنتی و مغازه ها، میتوانید پایین ترین قیمت را بدست آورید. اما وقتی به دنبال اطمینان خاطر از تهیه قطعات نو، گارانتی و خدمات مازستا هستید، می بایست بدانید که هزینه ها کمی متفاوت خواهند شد. این هزینه ها با توجه به ریسک قطعات، مخصوصا آنهایی که در ایران گارانتی مشخصی ندارند و مازستا مجبور به تعویض آنها از سمت خودش است، متفاوت بوده و تغییر خواهد کرد.

البته جالب است بدانید که خدماتی که به صورت قطعات و هدایا و پک های نرم افزار از این شرکت در زمان خرید سیستم، خواهید گرفت، از میزان اختلاف قیمت قطعات آن بسیار بیشتر و ارزشمندتر است. اینکه اعضای این شرکت، چه در زمان فروش، و چه در زمان پشتیبانی و گارانتی، با احترام و رعایت اصول مشتری مداری، نکته ای مثبت دیگری است که همیشه شاهد آن هستیم.

در هر صورت، مازستا شرکتی است که در طی این سالها، به صورت مدام تلاش در بهبود کیفیت و خدمات خود داشته و این امر کاملا در فروش آنها مشهود است. همانطور که می دانید، مازستا، اولین و آخرین شرکتی است که در ایران کیس های دست ساز فول تاور رده حرفه ای را برای سیستم های خود تولید کرد که حتی نمونه آن در بسیاری از شرکت های دنیا بی نظیر است.

تولید اولین و آخرین نمونه رندرباکس های این شرکت که با کیس های ساخت مازستا، در ایران مشهور شده بود، تنها رندرباکس قابل حملی بود که در دنیا توانایی پشتیبانی دو کارت گرافیک رده حرفه ای در کنار کولینگ مایع را داشت که تا کنون هم معادلی در تولیدات دیگر کشورها نداشته است. همچنین این شرکت قطعاتی را برای خود طراحی و تولید کرده است که در جهت اسمبل و نگهداری بهتر سیستم به مشتریان عرضه کند که به خوبی متوانید در تصاویر ویدیو های این شرکت در سایت مازستا و پیج اینستاگرام این شرکت مشاهده نمایید.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار