کد خبر: ۲۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 13
«نشان کارآفرینی امین الضرب» در چهارمین دوره اهدای این نشان، به «میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی رسید. منشی‌پور این نشان را امروز در مراسم ۱۳۶ سالگی اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی تهران دریافت کرد.
به گزارش آی تابناک : «نشان کارآفرینی امین الضرب» در چهارمین دوره اهدای این نشان، به «میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی رسید. منشی‌پور این نشان را امروز در مراسم ۱۳۶ سالگی اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی تهران دریافت کرد.

منشی‌پور، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت تپ‌سی و فعال و کارآفرین حوزه فناوری است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و دارای مدرک MBA‌ از یکی از دانشگاه‌های فرانسه است و پس از ده سال فعالیت در کشورهای اروپایی، در سال ۱۳۹۴ شرکت تپ‌سی را راه‌اندازی کرد.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی منشی‌پور، تپ‌سی در جاری رشدی ۳.۵ برابری را تجربه کرده و اکنون بیشتر از یک میلیون راننده در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از طریق این سامانه حمل و نقل هوشمند آنلاین، برای خود کسب در آمد دارند.

گفتنیست نشان امین‌الضرب در سال‌های اخیر به اکوسیستم استارتاپی و فناورانه کشور نگاه ویژه‌ای داشته به طوری که در سال‌های گذشته، «حسام میرآرمندهی»، موسس کافه بازار، «محمدجواد شکوری مقدم»، موسس و مدیرعامل صبا ایده و آپارات، و برادران محمدی به عنوان مدیران عامل دیجی‌کالا نیز این نشان را دریافت کرده‌اند.

در چهارمین دوره مراسم اعطای نشان امین‌الضرب در ۱۳۶ سالگی اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی تهران، از «میلاد منشی‌پور» از بنیانگذاران شرکت تپ‌سی و فعال و کارآفرین حوزه فناوری، با اهدای لوح و نشان امین‌الضرب تقدیر شد.

شایان ذکر است رویداد اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب برای بزرگداشت کارآفرینان و یاد مرحوم امین الضرب برگزار می‌شود. حاج محمد حسن امین‌الضرب از مهم‌ترین کارآفرینان قرن ۱۹ و نخستین سرمایه‌گذار در بخش خصوصی بوده است.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار