کد خبر: ۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 12
شرکت ای دیتا، تولیدکننده محصولات XPG آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه CES 2020 در لاس‌وگاس به نمایش گذاشت. محصولات XPG در این نمایشگاه شامل هدفون گیمینگ، تجهیزات کامپیوتر دسکتاپ، رم های DDR4 و حافظه های SSD بوده و مطابق با نیازهای کاربران حرفه ای و گیمرها طراحی شده است.
به گزرش آی تابناک : XPG با حضور در این نمایشگاه به دنیای سیستم‌های PC گام نهاده و برای اولین بار اقدام به عرضه لپ‌تاپ گیمینگ، Mini PC (کامپیوتر خانگی کوچک) و مانیتور گیمینگ کرده است.

کامپیوترهای خانگی و نمایشگرها

نوت بوک XPG XENIA، مانیتور PHOTON و مینی کامپیوتر  XPG GAIA

XPG پیش از این توانایی های قابل توجهش در تولید حافظه رم و SSD گیمینگ را اثبات کرده بود و حالا در پی گسترش محصولات خود به سایر حوزه‌های کامپیوتر و مانیتورهای ویژه بازی است.

اصلی ترین محصول XPG در نمایشگاه لپ‌تاپ 15.6 اینچی XPG XENIA 15 است که با همکاری شرکت اینتل توسعه داده شده. این دستگاه نمایشگری از نوع Full HD IPS دارد و به جدیدترین پردازنده‌ی نسل نهم Core™ i7 اینتل مجهز شده است. علاوه بر این از SSD پرچم‌دار XPG، یعنی SX8200 Pro M.2 بهره می‌برد که با استقبال زیادی مواجه شده است.

محصولات XPG

دیگر محصول این شرکت سیستم مینی پی سی جمع جور XPG GAIA است که بازهم با مشارکت اینتل توسعه یافته است. این کامپیوتر از یک کیس کوچک 5 لیتری، اسلات PCI قابل جایگزینی که از کارت‌هایی تا ظرفیت 8 اینچ میزبانی می‌کند و به یک منبع تغذیه 500 واتی کوچک و دارای گواهینامه 80 PLUS® Platinum تشکیل شده است.

سومین محصول مانیتور گیمینگ 27 اینچی XPG PHOTON با پنلی از نوع IPS است که برای اولین بار از تکنولوژی Vivid Color شرکت PixelDisplay برای مراقبت از چشم کاربران استفاده می‌کند. این تکنولوژی جدید، برای کاهش خستگی چشم در محیط‌های تاریک، اشعه و پرتوهای مضر آبی را حذف می‌کند. وجه تمایز XPG PHOTON این است که می‌تواند بین طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در طول روز و یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز از رنگ‌ها در طی شب، تغییر کند.

تجهیزات کامپیوتر دسکتاپ

کیس ایستاده XPG VOLTA، ساخته شده برای گیمرهای حرفه‌ای

این شرکت در کنار مینی پی سی خود از یک کیس ایستاده به نام Volta هم رونمایی کرد که ابعاد و طراحی آن در همان نگاه اول چشم گیمرها را خیره می کند. طراحی شیشه‌ای و نورپردازی RGB تنها جنبه ظاهری دارند اما طراحی استوانه ای به جریان هوا و خنک شدن قطعات کمک می کند.

از نظر سخت افزاری XPG Volta توانایی پشتیبانی مادربردهای بزرگ با فرم فاکتور E-ATX را داشته و شامل ویژگی هایی نظیر پنل شیشه ای، لایه های فلزی و امکان اضافه کردن سیستم های خنک کنندگی مایع است که کیس های گرانقیمت تر ارائه می شوند.

XPG Volta

XPG Volta

SSDها و حافظه‌های DRAM برند XPG

XPG تقریبا تمامی محصولاتش در دسته‌ی DRAM و SSDها را با خود به نمایشگاه آورده بود. در این میان سه SSD با رابط جدید PCIe Gen4 وجود دارد (با نام‌های SAGE، INDIGO و PEARL) که سرعت خواندن آن‌ها، تا 7000 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن‌ها، تا 6000 مگابایت بر ثانیه است و از NVMe 1.4 و جدیدترین پلتفرم AMD پشتیبانی می‌کنند؛ امکاناتی که نظر گیمرها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی را به خود جلب می کنند.

SSDهای SU630 و SX8100، هردو تا ظرفیت 4 ترابایت در غرفه‌ی XPG به نمایش درمی‌آیند. SSDهای اکسترنال SE900G و SE770G RGB هم از این گروه، در نمایشگاه حضور دارند. ویژگی این SSDها، سرعت نوشتن تا 2000 مگابایت بر ثانیه است. XPG همچنین دو ماژول جدید DRAM با نورپردازی RGB (با نام‌های XPG DARKMOON و XPG SYDYRU) را با فرکانس‌های حداکثر 4800 مگاهرتز و ظرفیت‌هایی تا 32 گیگابایت ارائه خواهد کرد.

لوازم جانبی

هدست گیمینگ XPG PRECOG

هدست گیمینگ XPG PRECOG مجهز به درایورهای الکترواستاتیکِ دینامیک بوده و به صورت ارگونومیک طراحی شده است. این هدست برای ارائه صدای رسا و باکیفیت طراحی شده و تاییدیه Hi-Res برای صدا دارد. این محصول، فرکانس‌های بالا و پایین را پوشش می‌دهد و یک صدای واضح و بدون نویز را به کاربر ارائه می‌کند. دیگر ویژگی هدست حالت مخصوص FPS است که نسبت به محصولات مشابه شناسایی مکان را به شکل بهتری انجام می دهد.

ماوس XPG HEADSHOT

به لطف ساختار مشبک و تطبیق‌پذیر و مواد به کار رفته در ساخت آن، فرم فاکتور بسیار سبکی داشته و در عین حال قابلیت های پیشرفته یک ماوس گیمینگ را به ارمغان می آورد. این موس، به کمک موتور هوش مصنوعی XPG، می‌تواند بر اساس اندازه دست کاربر، حالت دست گرفتن و نگه داشتن ماوس، سطح تماس و المان‌های طراحی سفارشی از جمله نام آواتار یا لوگوی تیم، شخصی‌سازی شود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار