کد خبر: ۲۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 11
اواخر سال جاری میلادی شرکت شیائومی رابط کاربری شخصی سازی شده MIUI 11 را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرد. حال این شرکت چینی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا در سال جاری میلادی نسخه جدید این رابط کاربری را تحت عنوان MIUI 12 عرضه کند.
به گزارش آی تابناک : اواخر سال جاری میلادی شرکت شیائومی رابط کاربری شخصی سازی شده MIUI 11 را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کرد. حال این شرکت چینی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا در سال جاری میلادی نسخه جدید این رابط کاربری را تحت عنوان MIUI 12 عرضه کند.

اواخر سا گذشته میلادی اطلاعاتی از نسخه جدید رابط کاربری شیائومی منتشر شده بود که بر اساس آن شیائومی قصد داشت تا در سال 2020 نسخه جدید MIUI را برای گوشی‌های اندرویدی خود عرضه کند؛ حال این خبر به طور رسمی توسط چینی‌ها تایید شده است. در حال حاضر شرکت شیائومی فقط به نام رابط کاربری جدید MIUI 12 و عرضه آن در سال 2020 اشاره کرده است و تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصه‌های آن منتشر نشده است.

با توجه به این که خبر عرضه MIUI 12 به تازگی توسط شیائومی منتشر شده، اطلاعاتی از تغییرات آن نسبت به نسخه فعلی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیاتی از قابلیت‌های جدید MIUI 12 باشیم. اولین نسخه از رابط کاربری MIUI در سال 2010 توسط شیائومی منتشر شد و توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. از آن زمان حدود 444 هفته می‌گذرد و تا به امروز شرکت شیائومی در حال بهینه سازی و اضافه کردن قابلیت‌های جدید در این رابط کاربری جذاب بوده است.

نسخه دوازدهم رابط کاربری شیائومی در سالگرد ده سالگی آن عرضه می‌شود، به همین دلیل انتظار می‌رود که طراحی ظاهری آن به کلی تغییر کند و قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه فعلی در آن اضافه شود. اخیراً برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که رابط کاربری MIUI 12 به حالت دارک مود مجهز خواهد شد.

در حال حاضر نسخه نهایی MIUI 11 برای اکثر گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی عرضه شده است و نسخه دوازدهم آن در دست ساخت است. در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، مدیر عامل شیائومی اعلام کرده بود که این شرکت پروسه ساخته رابط کاربری MIUI 12 را آغاز کرده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار