کد خبر: ۲۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
Koh Dong-Jin، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ همزمان با آماده شدن این کمپانی برای معرفی گلکسی فولد ۲ در ماه آینده، از تعداد مشتریان نسخه فعلی این گوشی خبر داد.
به گزارش آی تابناک : Koh Dong-Jin، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ همزمان با آماده شدن این کمپانی برای معرفی گلکسی فولد ۲ در ماه آینده، از تعداد مشتریان نسخه فعلی این گوشی خبر داد.

Dong-Jin از رقم دقیق تعداد مشتریان مطمئن نبود اما اعلام کرد تا کنون بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این موبایل در سراسر دنیا به فروش رفته است.

گوشی تاشوی گلکسی فولد

طراحی احتمالی گلکسی فولد ۲

پیش از این Young Sohn، رییس سامسونگ الکترونیکس این رقم را برابر یک میلیون دستگاه اعلام کرده بود اما بعدا مشخص شد که اشتباه بوده است.در هر صورت گلکسی فولد موبایلی دو هزار دلاری است و حتی در کشورهای غربی هم کمتر کسی از عده پرداخت هزینه آن برمی آید، بنابراین دستیابی به رقم فروش نیم میلیونی دستاورد کوچکی نیست.

از سوی دیگر گوشی تاشوی گلکسی فولد هنوز به بلوغ کامل نرسیده و در صورت رفع برخی مشکلات در طراحی و عملکرد و کاهش قیمت مشتریان به مراتب بیشتری برای خود دست و پا خواهد کرد.

نسخه اولیه گلکسی فولد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۰۱۹ معرفی شد، با تاخیر بسیار و برخی تغییرات به دست خریداران رسید. کمپانی کره ای در حال کار روی نسخه دوم این دستگاه است که احتمالا به جای پلاستیک در نمایشگر آن از شیشه استفاده شده، دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی دارد و به صورتی عمودی از وسط تا می شود.

انتظار می رود گلکسی فولد ۲ بهمن ماه و در کنار پرچمدارهای جدید سری گلکسی معرفی شود.



منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار