کد خبر: ۲۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
شاید بیشتر شما دوستان نام برند CAT را با ناشین‌آلات راه‌سازی، صنایع سنگین و یا ابزار و لوازم کوهنوردی شنیده باشید.
به گزارش آی تابناک : شاید بیشتر شما دوستان نام برند CAT را با ناشین‌آلات راه‌سازی، صنایع سنگین و یا ابزار و لوازم کوهنوردی شنیده باشید. اما نکته‌ای که باید در این مطلب به آن اشاره کنیم این است که CAT از چند سال پیش در زمینه تولید گوشی‌های جان سخت نیز فعالیت ی‌کند و محصول جدید این شرکت می‌تواند برای افرادی که دائما در شرایط آب و هوایی سختی قرار می‌گیرند بهترین گزینه است.

شرکت کاترپیلار در ساخت محصوصلات خود توجه ویژه‌ای به دو خصوصیت گوشی‌های هوشمند دارد که یکی عملکرد شارژ خوب و دیگری محافظت بالا در برابر خطرات و شوک‌های مختلف است.
گوشی جدید CAT S32 محصولی با ظاهری خشن و جذاب است که می‌تواند بیش از هر گوشی دیگری برای شما در شرایط سخت به کار آید.
این گوشی جدید در بخش محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از استاندارد محافظتی IP68 پشتیبانی کرده و در بخش استانداردهای محافظتی نظامی نیز MIL SPEC 810G را پشتیبانی می‌کند که محافظت در برابر شوک‌های مختلف و لرزش‌های متعدد (مانند پرتاب از فاصله ۱.۸ متری روی سطح استیل) را پشتیبانی می‌کند.
جدای از ویژگی‌های محافظتی این گوشی از تراشه پردازشی Helio A20 استفاده می‌کند که دارای پردازنده‌ای چهار هسته‌ای می‌باشد و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگیابایت حافظه داخلی جای می‌گیرد.

cat-s32-1.jpg
شاید اینطور تصور کنید که این تراشه قدرت آن چنانی ندارد و نمی‌تواند برای بسیار از امور کافی باشد ولی باید در نظر داشته باشید که هدف CAT ساخت گوشی همه فن‌حریف در شرایط سخت است و همین سخت‌افزار حداقلی باعث خواهد شد دستگاه شما بتواند تا ۲ روز کامل بدون هیچ نگرانی شارژدهی باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود را تضمین کند.
در کنار موارد فوق بلوتوث نسخه ۵.۰، اینترنت نسل ۴ همراه با VoLTE  و قابلیت WiFi Calling برای این گوشی در دسترس است و یک دکمه اضافی نیز در سمت راست بدنه جای گرفته که قابل برنامه‌ریزی است و می‌توان عملکرد برنامه‌هایی مانند واکی تاکی را برای آن تعریف کرد.
این گوشی از هم‌اکنون و با مراجعه به وبسایت شرکت در دسترس است و قیمت ۲۹۹ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار