کد خبر: ۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
شرکت "بلکین" از نوعی آرام‌پز رونمایی کرده که با دستیار صوتی "الکسا" قابل کنترل است.
به گزارش آی تابناک : شرکت "بلکین" (Crock-Pot)، از یک آرام‌پز رونمایی کرده است که با کمک دستیار صوتی شرکت "آمازون" (Amazon) موسوم به "الکسا" (Alexa) کنترل می‌شود.

کاربر می‌تواند این آرام‌پز را با کمک دستیار صوتی تحت کنترل خود درآورد و زمان پخت و حرارت لازم را تنظیم کند. به علاوه، کاربر می‌تواند با کمک دستیار صوتی از آرام‌پز بخواهد تا شرایط غذا را مورد بررسی قرار دهد. این آرام‌پز، ظرفیت لازم را برای تهیه غذای مورد نیاز هفت نفر دارد.

به گفته سازندگان، تنظیم کرن این آرام‌پز بسیار ساده است و تنها کافی است تا کاربر آن را به برق وصل کند تا الکسا بتواند از عهده شناسایی آن برآید. کاربر می‌تواند آرام‌پز را با استفاده از اپلیکیشن الکسا روی تلفن همراه خود کنترل کند و نسبت به برنامه‌ریزی زمان پخت و میزان حرارت لازم اقدام کند.

پس از تنظیم کردن زمان و حرارت، آرام‌پز به صورت خودکار مرحله گرم کردن را در زمان مشخص شده، آغاز می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند مستقیما با کمک الکسا، کاهش یا افزایش حرارت را نیز درخواست کند.

اطلاعات بیشتری در وب سایت شرکت بلکین وجود ندارد تا قیمت و نحوه دسترسی به آن را به صورت دقیق مشخص کند اما قیمت این آرام‌پز در حال حاضر، 130 دلار تعیین شده است.





منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار