کد خبر: ۲۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
سنهایزر را به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات آن در حوزه فناوری‌های صوتی می‌شناسیم؛ محصولاتی که معمولاً قیمت‌های بسیار زیادی داشته و به همین دلی بسیاری از کاربران توانایی خرید آنها را ندارند. این شرکت در نمایشگاه CES 2020 محصولات جدید خود را معرفی کرده که حالا قیمت‌هایی بسیار معقول‌تر از قبل دارند.
به گزارش آی تابناک : سنهایزر را به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات آن در حوزه فناوری‌های صوتی می‌شناسیم؛ محصولاتی که معمولاً قیمت‌های بسیار زیادی داشته و به همین دلی بسیاری از کاربران توانایی خرید آنها را ندارند. این شرکت در نمایشگاه CES 2020 محصولات جدید خود را معرفی کرده که حالا قیمت‌هایی بسیار معقول‌تر از قبل دارند.

پیش از این شرکت سنهایزر با معرفی هدست‌های بی‌سیم حرفه‌ای خود حداقل قیمتی که برای عرضه محصولاتی مانند Momentum Wireless در نظر گرفته بود در حدود 400 دلار بود؛ قیمتی که هر کسی توانایی هزینه کرد آن را ندارد.

اما خبر خوب برای شما علاقه‌مندان به این برند آن است که سنهایزر در رویداد CES 2020 نسل جدیدی از هدفون‌های بی‌سیم خود را معرفی کرده که حالا قیمت‌هایی بسیار کمتر و البته با کیفیت بالا را پیش روی مشتریان قرار داده‌اند.

این دو هدست که با شماره مدل‌های HD 350BT و HD450BT معرفی شده‌اند در دو دسته عرضه می‌شوند. مدل اول سیستم حذف نویز پسیو داشته و نسخه دوم از یک سیستم حذف نویز فعال استفاده کرده کرد. ظاهراً سنهایزر این دو مدل را برای جایگزینی هدفون‌های بلوتوثی قدیمی‌تری مانند 4.40BT و 4.50BTNC معرفی کرده است که هر دو از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده خواهد کرد.

senh-3.jpg

سنهایزر در طراحی این هدست‌های تلاش زیادی به خرج داده تا بتوان بیشتر حد استفاده از آنها را داشت. در همین زمینه هر دو هدفون در استفاده عادلی و گوشی دادن به موسیقی می‌توانند تا 30 ساعت بی‌وقه کار کنند. همچنین سیستم شارژ سریع به همراه درگاه USB-C و نیز دکمه مخصوص دستیار هوشمند صوتی از دیگر ویژگی‌های این دو هدفون است.

البته شاید مهمترین عامل برای خرید این دو محصول توسط کاربران عاملی دیگر باشد؛ سنهایزر نسخه معمولی و بدون سیستم حذف نویز این هدفون را به قیمت 130 دلار و نسخه ویژه همراه با سیستم حذف نویز فعال را 220 دلار به فروش خواهد رساند.

senh-2.jpg

هر دو هدست از فناوری‌های AAC و  AptX که باعث کاهش قابل توجه Latency خواهد شد پشتیبانی می‌کنند و می‌توان با استفاده از نرم‌افزار هوشمند Smart Control از روی گوشی نیز به کنترل موزیک در حال پخش و سطح صدای آن پرداخت.

نسخه معمولی این هدفون طی هفته آینده و نسخه 450BT نیز به فاصله یک ماه از آن معرفی خواهد شد. با این قیمت‌ها می‌توان فروش خوبی و بسیار متعادلی را برای این هدفون‌های جذاب و زیبا پیش‌بینی کرد و به همین خاطر مسلماً در آینده در مورد این هدفون‌ها بیشتر خواهیم دید و شنید.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار