کد خبر: ۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 09
اژدهای تایوانی، MSI، در حال توسعه محصولات خود به سخت افزارهای جدید است؛ این شرکت در CES 2020 با یک دستاورد جدید، شامل خنک کننده‌های پیشرفته از نوع مایع حضور یافته است. در ادامه با جدیدترین سخت افزار MSI آشنا خواهیم شد.
به گزارش آی تابناک : اژدهای تایوانی، MSI، در حال توسعه محصولات خود به سخت افزارهای جدید است؛ این شرکت در CES 2020 با یک دستاورد جدید، شامل خنک کننده‌های پیشرفته از نوع مایع حضور یافته است. در ادامه با جدیدترین سخت افزار MSI آشنا خواهیم شد.

یکی از محصولات MSI در CES 2020، خنک کننده‌های مایع این شرکت با نام MAG CORE LIQUID ، جدیدترین محصولات MSI در CES 2020 بوده و این کمپانی را در زمره سازندگان خنک کننده‌های مایع قرار می‌دهند.

ام اس آی دو خنک کننده با اسامی MAG CORE LIQUID 360R و  MAG CORE LIQUID 240R را معرفی کرده است. همانطور که از عناوین آنها پیداست، با رادیاتورهای 360 و 240 میلی متری روبرو هستیم. یکی از ویژگی‌های خنک کننده‌های مایع MSI سازگاری با سوکت های جدید از Intel و AMD است. این خنک کننده‌ها از نوع لوپ بسته و AIO هستند. کاربران تنها باید رادیاتور را در کیس نصب کرده و به پردازنده متصل می‌کنند.

core-liquid-2.jpg

MSI در تولید خنک کننده‌های مایع MAG CORE LIQUID از دیودهای LED RGB استفاده کرده است. فن‌ها و محل اتصال به IHS با دیودهای LED RGB تزئین شده و از فناوری MSI Mystic Light پشتیبانی می‌کنند. طول عمر فن‌ها با احتساب دو یاتاقان به 70 هزار ساعت می‌رسد؛ حداقل نویز صوتی 18 دسیبل بوده و بیشینه آن به 40.9 دسی بل می‌رسد. طول عمر پمپ به 100 هزار ساعت می‌رسد.

core-liquid-3.jpg

MSI با ورود به تولید مانیتورهای گیمینگ نشان داده است که در حوزه‌های جدید بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود؛ خنک کننده‌های مایع MAG CORE LIQUID هم با ویژگی‌های جذاب و ظاهری مدرن، محصولی مطمئن و کارآمد به نظر می‌رسند. MSI تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری این خنک کننده‌ها نکرده است.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار