کد خبر: ۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 08
سال میلادی گذشته نسل اول گوشی‌های تاشو از سوی سامسونگ ، موتورولا و هواوی معرفی و عرضه شد. در همان زمان شنیده ها حاکی از ساخت گوشی تاشو توسط شرکت TCL بود و حتی پتنت‌هایی در این خصوص به ثبت رسید.
به گزارش آی تابناک : سال میلادی گذشته نسل اول گوشی‌های تاشو از سوی سامسونگ ، موتورولا و هواوی معرفی و عرضه شد. در همان زمان شنیده ها حاکی از ساخت گوشی تاشو توسط شرکت TCL بود و حتی پتنت‌هایی در این خصوص به ثبت رسید. در نهایت امروز TCL در جریان نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین گوشی تاشو خود با مکانیزم مشابه گلکسی فولد سامسونگ رونمایی کرد.

اواخر سال 2018 گزارش‌هایی مبنی بر معرفی دو گوشی هوشمند جدید توسط TCL در آینده نزدیک منتشر شده بود، همچنین این شرکت در سال گذشته یک نسخه آزمایشی ازگوشی تاشو با دو لولا و نمایشگر سه بخشی را به نمایش گذاشت بود. حال به تازگی این شرکت از نسخه جدید گوشی تاشو خود و اولین گوشی 5G خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده است.

به گفته شرکت TCL، این دو محصول به خصوص گوشی تاشو فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارند و فعلاً برای عرضه عمومی در بازار جهانی آماده نیستند. مدیر عامل شرکت TCL اعلام کرد که که قیمت گوشی تاشو این شرکت از نمونه‌های موجود در بازار بسیار ارزان‌تر خواهد بود؛ در حال حاضر گوشی‌های هوشمند تاشو با قیمت 1500 تا 2000 دلار به فروش می‌رسند.

البته مدیر TCL اعلام کرد که مشخصات فنی این محصول مانند نسخه‌های رقیب رده بالا نخواهد بود، اما برای خرید آن نیازی به خرج کردن تمام پس‌اندازتان نخواهید داشت. گوشی تاشو TCL در نمایشگاه CES 2020 به تراشه اسنپ دراگون 660 و اندروید 9 پای مجهز شده بود. در نسخه آزمایشی این محصول از دوربین سلفی استفاده نشده است، به همین دلیل خبری از بریدگی ناچ نیست.

قسمت پشتی این محصول طراحی منشور شکل بسیار زیبایی دارد، همچنین رنگ بنده آن به نور حساس است. در قسمت پشتی این دستگاه شاهد استفاده از دوربین چهارگانه هستیم، اما دیگر خبری از ماژول برجسته نیست و سنسورهای دوربین درون بدنه دستگاه قرار داده شده‌اند.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار