کد خبر: ۲۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 08
اگر اولین گوشی تاشوی تجاری جهان یعنی فلکس پای را به خاطر داشته باشید حتماً نام شرکت سازنده این محصول یعنی Royole هم برایتان آشنا است. این کمپانی همزمان با رویداد CES 2020 لاس وگاس از دو محصول جدید مبتنی بر نمایشگر انعطاف پذیر خود رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : اولین محصول، اسپیکر هوشمند میراژ با ظاهری بشکه مانند است که نمایشگری اطراف آن را احاطه کرده است. نمایشگر اسپیکر هوشمند میراژ ابعاد 7.8 اینچی دارد و رزولوشن 1440 در 1920 پیکسلی را ارائه می دهد. پنل نمایشگر هم از نوع امولد است و تمامی سطح آن لمسی است.

برای این که بتوانید دستورات خود را به دستیار صوتی الکسای این اسپیکر ارسال کنید، میراژ به میکروفن های دو گانه مجهز شده و علاوه بر این در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. به گفته Royole، میراژ از درایورهای 48 میلی متری بهره می برد و توان خروجی صدای آن در کل به 30 وات می رسد. در کنار این ها چیپست اسنپدراگون 524 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به اسپیکر میراژ نیرو می دهند.

اسپیکر هوشمند میراژ

محصول دیگر کمپانی Royole یک دفترچه الکترونیکی به نام RoWrite 2 است که تمامی یادداشت های شما را به اپلیکیشن ویژه در موبایلتان می فرستد. البته نکته مهم این است که برای یادداشت کردن یا کشیدن طرح ها می توانید از هر کاغذی استفاده کنید. مدل جدید RoWrite 2 نسبت به نسخه قبلی بیش از 40 درصد سبک تر شده و شارژدهی باتری و نیز دقت آن بهبود یافته است. RoWrite 2 از سنسور انعطاف پذیری بهره می برد تا تمامی آنچه روی کاغذ می کشید مستقیماً به اپلیکیشن موبایل منتقل شود. قلم این محصول نیز قابلیت شارژ بیسیم را دارد تا شما را از دردسر تعویض باتری یا وصل کردن شارژ رها کند.

اسپیکر هوشمند میراژ با قیمت بسیار بالای 899 دلاری از سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می شود. RoWrite 2 هم قیمتی 129 دلاری دارد و از ماه مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار