کد خبر: ۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
گیگابایت امسال به طور جدی وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد و AORUS AD27QD را به عنوان اولین مانیتور «تاکتیکال» (Tactical) دنیا معرفی کرد. اما مانیتور تاکتیکال چیست و مانیتورهای تاکتیکال گیگابایت چه ویژگی‌هایی دارند؟ شما را به تماشای یک ویدئو کوتاه دعوت می‌کنیم.
به گزارش آی تابناک : گیگابایت امسال به طور جدی وارد بازار مانیتورهای گیمینگ شد و AORUS AD27QD را به عنوان اولین مانیتور «تاکتیکال» (Tactical) دنیا معرفی کرد. اما مانیتور تاکتیکال چیست و مانیتورهای تاکتیکال گیگابایت چه ویژگی‌هایی دارند؟ شما را به تماشای یک ویدئو کوتاه دعوت می‌کنیم.

تاکتیکال پسوند انتخابی گیگابایت برای متمایز کردن مانیتورهای گیمینگ خود از رقبا است. البته تنها چیزی که مانیتورهای تاکتیکال گیگابایت را از مانیتورهای گیمینگ رقبا متمایز می‌کند فقط یک پسوند نیست. گیگابایت چندین قابلیت انحصاری را بر روی مانیتورهای تاکتیکال خود ارائه می‌کند که می‌تواند به گیمرها در رقابت‌های آنلاین کمک کند تا بدون چیت زدن، عملکرد خود را بهبود بخشد.

از قابلیت‌های انحصاری مانیتورهای تاکتیکال گیگابایت می‌توان Black Equalizer ،Aim Stabilizer ،GameAssist ،AORUS Dashboard ،OSD Sidekick و Active Noise Cancelling(ANC) را برشمرد که برای آشنایی با آنها کافی است ویدئو کوتاه زیر را تماشا کنید.

گیگابایت یک برند نسبتاً تازه وارد در بازار مانیتورهای گیمینگ است اما تلاش کرده خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین ها تبدیل شود. اگر برندهای دیگر با مانیتورهای معمولی یا ساده کار خود را شروع کرده‌اند، گیگابایت با مانیتورهای تخصصی و قابلیت های انحصاری برای گیمینگ به این بازار زده است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار