کد خبر: ۲۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
اینتل در جریان نمایشگاه CES 2020 از نمونه اولیه لپ تاپی با نمایشگر تاشو رونمایی کرد تا از کمپانی چینی لنوو عقب نماند. ظاهراً در سال جاری میلادی باید منتظر معرفی محصولات متعددی با این فرم فکتور باشیم.
به گزارش آی تابناک : لپ تاپ اینتل Horseshoe Bend (به معنی نعل اسب خم شونده) نام دارد و بزرگ تر ازلنوو تینکپد X1 فولد است. نمایشگر اولد این لپ تاپ با نسبت تصویر 4:3 و اندازه 17.3 اینچی در حالت کاملاً باز، فضای مناسبی را در اختیار شما می گذارد. البته اینتل پایه مخصوصی مشابه با پایه سرفس های مایکروسافت را برای این دستگاه تدارک دیده تا در زمان استفاده به همراه کیبورد بیسیم بتوانید از نمایشگر باز شده به بهترین شکل بهره ببرید.

لپ تاپ Horseshoe Bend

لپ تاپ Horseshoe Bend بر معماری 10 نانومتری تایگر لیک اینتل مبتنی است. محصولات مبتنی بر این معماری قرار است در سال جاری میلادی روانه بازار شوند. به لطف این معماری ضخامت شاسی دستگاه ها تنها 7 میلی متر خواهد بود و با توجه به توان طراحی گرمایی 9 وات هیچ نیازی به سیستم خنک سازی فعال نخواهد بود.به نظر می رسد بهترین نحوه استفاده از این محصول، حالت لپ تاپ باشد؛ حالتی که به لطف رابط کاربری، بخشی از محتوا در زیر انگشتان شما قرار می گیرد و بخشی دیگر درست مقابل چشمانتان. یکی از کاربردهای دیگر در زمان ویرایش ویدیو است که به راحتی می توانید تایم لاین را از طریق بخش پایین نمایشگر تغییر دهید. اگر هم قصد داشتید ویدیویی را در حالت فول اسکرین پخش کنید کافیست نمایشگر را چرخانده و از پایه ویژه استفاده کنید.

لپ تاپ Horseshoe Bend

دستگاهی که به نمایش گذاشته شده، ویندوز 10 را اجرا می کند اما اینتل امیدوار است ویندوز 10X که در آینده عرضه می شود به خوبی با قابلیت های این لپ تاپ سازگار باشد. لپ تاپ Horseshoe Bend در مقایسه با لنوو تینکپد X1 فولد کمتر شبیه به یک محصول نهایی به نظر می رسد. اما در عوض باریک تر است و حاشیه های ظریف تری دارد.

لپ تاپ Horseshoe Bend

به گفته وبسایت ورج اینتل اجازه خم کردن کامل نمایشگر را به خبرنگاران نداده و به همین دلیل مشخص نیست سیستم لولا چگونه طراحی شده است. با این وجود به نظر می رسد اینتل این فرم فکتور را جدی گرفته و انتظار دارد در آینده نه چندان دور با چندین تولید کننده برای توسعه محصولات این چنینی همکاری کند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار