کد خبر: ۲۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 19
از زمانی که بازی‌های موبایلی در ذهن مخاطبین و گیمرها صرفا سرگرمی‌هایی کوچک برای پر کردن اوقات فراغتی محدود محسوب می‌شدند مدت‌ها گذشته. این روزها تمام گیمرها قبول کرده‌اند که پلتفرم موبایل نیز مانند تمام پلتفرم‌های دیگر می‌تواند میزبان عناوین بزرگ و کوچکی باشد که تاثیری شگرف در این صنعت رو به رشد می‌گذارند.
به گزارش آی تابناک : از زمانی که بازی‌های موبایلی در ذهن مخاطبین و گیمرها صرفا سرگرمی‌هایی کوچک برای پر کردن اوقات فراغتی محدود محسوب می‌شدند مدت‌ها گذشته. این روزها تمام گیمرها قبول کرده‌اند که پلتفرم موبایل نیز مانند تمام پلتفرم‌های دیگر می‌تواند میزبان عناوین بزرگ و کوچکی باشد که تاثیری شگرف در این صنعت رو به رشد می‌گذارند.

تحریریه ویجیاتو در کنار تمام دسته‌بندی‌هایی که انواع و اقسام عناوین بزرگ و کوچک کنسول و پی‌سی را دربرمی‌گیرند، توجه ویژه‌ای به پلتفرم موبایل داشته‌اند و تصمیم گرفتند تا در همین راستا، یکی از جوایز برترین بازی سال را به عنوانی اختصاص دهند که در سال ۲۰۱۹ توانست برای ساعت‌های متمادی میخکوب خود کند. در ادامه بیایید با نامزدها و برنده برترین بازی موبایلی سال از نگاه تحریریه ویجیاتو و سپس مخاطبین ویجیاتو آشنا شویم.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار