کد خبر: ۲۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
جنگ در بازار میان‌‎رده و میان‌رده رو به پایین در دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار پر شور و پر حرارت دنبال می‌شود و برای اینکه سامسونگ بتواند سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاورد محصولی هیجان‌انگیز با نامی عجیب و مشخصاتی جالب را معرفی کرده است؛ Galaxy A01
به گزارش آی تابناک : جنگ در بازار میان‌رده و میان‌رده رو به پایین در دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار پر شور و پر حرارت دنبال می‌شود و برای اینکه سامسونگ بتواند سهم بیشتری از این بازار را به دست بیاورد محصولی هیجان‌انگیز با نامی عجیب و مشخصاتی جالب را معرفی کرده است؛ Galaxy A01

ساعاتی پیش و در سکوتی خبری شرکت سامسونگ جدیدترین و البته مقرون به صرفه‌ترین گوشی نسل جدید سری Galaxy A خود را به صورت رسمی معرفی کرد.

این گوشی که با نام عجیب و غریب Galaxy A01 معرفی شده است ظاهری ساده ولی بروز دارد و در دو بخش جلو و پشت مانند دیگر گوشی‌های سری Galaxy A طراحی شده است.

سامسونگ برای Galaxy A01 از یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p+ استفاده کرده که در قسمت بالای آن یک ناچ V شکل قرار گرفته و محل جای دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه است. حاشیه‌های نمایشگر در کناره‌ها معقول و کم است ولی در پایین نمایشگر کمی بیشتر است که البته می‌تواند به ارگونومی بهتر دستگاه منجر شود.

a01-2.jpg

در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور دوم از نوع عمق میدان با رزولوشن 2 مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند برای این رده قیمتی مناسب و معقول باشد.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم این گوشی مشخصاتی جالب توجه و خاص دارد که شاید مهمترین آنها مربوط به بخش حافظه دستگاه باشد. سامسونگ برای این گوشی دو انتخاب 6 و 8 گیگابایتی برای حافظه رم در نظر گرفته و جالب‌تر از آن این است که کاربران با 128 گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستند که می‌توان با استفاده از درگاه مجزای microSD تا 512 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.

a01-3.jpg

نکته عجیبی که در مورد سخت‌افزار این دستگاه وجود دارد نام و مدل مجهول چیپست پردازنده دستگاه است. در واقع سامسونگ به ذکر عبارت 8 هسته‌ای و اعلام فرکانس 1.95 گیگاهرتز برای چهار هسته اول و 1.45 گیگاهرتز برای چهار هسته دوم اکتفا نموده و به نظر باید تا انتظار اطلاعات تکمیلی در این زمینه منتظر بمانیم.

سامسونگ برای این گوشی یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت نیز در نظر گرفته است و آن را با رنگ‌های بدنه مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد کرد.

در انتها باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قیمت این گوشی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی به احتمال فراوان محدوده زیر 100 یورو را باید برای آن در نظر گرفت که با این اوصاف یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات شرکت را شکل خواهد داد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار