کد خبر: ۲۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 17
بسیاری از افراد ممکن است به دنبال هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت و ارزان قیمت باشند. هدفون‌های بیسیم قابلیت‌های متفاوتی دارند و بنابر همان قابلیت‌ها قیمت‌های ‌آنها نیز متفاوت است.
به گزارش آی تابناک : اکنون که هر روزه هدفون‌های بیسیم بسیاری به بازار عرضه می‌شوند، یافتن هدفون‌ بی سیم ارزان قیمت، بسیار مناسب و در عین حال بسیار ساده کمی مشکل است. در این خبر لیستی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم که ممکن است دنبال آن باشید را ارائه داده‌ایم.

هدفون بیسیم " WF-۱۰۰۰XM۳" سونی

شرکت " سونی" در عرصه هدفون بی‌سیم به سبک ایرپاد اپل تاکنون عملکرد خوبی داشته است، اما هدفون WF-۱۰۰۰XM۳ جدید آن ممکن است حتی دید افراد را نسبت به سونی تغییر نیز دهد چرا که این هدفون‌ها دارای قابلیت حذف صدای محیط هستند اما قیمت آن ارزان نیست و ۲۲۸ دلار است اما با این وجود ارزش خریدن دارد چرا که کیفیت صدای این هدفون‌های بی سیم واقعاً بالا است. تنها نکته منفی این هدفون‌ها این است که ضد آب و ضد عرق نیستند. هدفون قطع کننده سر و صدای محیط سونی WF-۱۰۰۰XM۳ از بلوتوث ۵.۰ با پشتیبانی از "رمزگذاری پیشرفته صوتی"(AAC) بهره می‌برد. با هر بار شارژ می‌توان تا شش ساعت از این هدفون‌ها استفاده نمود.

سامسونگ گلکسی بادز

اکوبادهای سامسونگ برای افرادی مناسب هستند که تمایل دارند میزان صدای محیط اطرافشان در دست خودشان باشد تا هر زمان که دوست دارند صدای محیط اطرافشان را قطع و هرزمان که دوست دارند روشن کرده و میزان آن را تنظیم کنند. با هر بار شارژ کاربران می‌توانند ۱۳ ساعت از آن استفاده کنند. این هدفون همچنین از طریق اتصال بلوتوث با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و آی.او.اس سازگار است. قیمت این هدفون بی سیم ۱۲۹ دلار است.

اکوباد آمازون

آمازون نیز امسال از اکوبادهای جدید خود رونمایی کرد. آمازون در اکوبادهای جدید امکان دسترسی کاربران به دستیار صوتی "الکسا" (Alexa) و ردیابی تناسب اندام طی فعالیت‌های روزانه را فراهم می‌کند. این ایربادها طوری طراحی شده‌اند که قابلیت پژواک دارند و صدای بلندتری ارائه می‌دهند. ایربادهای جدید آمازون، نخستین محصول این شرکت برای ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربر هستند.  اکوبادهای آمازون برای اندازه‌گیری حرکت و ردیابی مسافت، کالری‌های سوزانده شده و سرعت، به یک شتاب‌سنج آنبرد مجهز هستند. در واقع، این اکوباد، همه قابلیت‌های ردیاب‌های پوشیدنی تناسب اندام مانند اپل‌واچ یا فیت‌بیت را شامل می‌شوند. آمازون با ارائه ایربادهای جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا بیرون از خانه نیز به الکسا دسترسی داشته باشند. قیمت ایربادهای جدید آمازون، ۱۲۹.۹۹ دلار است که ممکن است به رقیب سرسختی برای ردیاب‌های تناسب اندام اپل تبدیل شوند.

اکوباد HolyHigh

اگر می خواهید اکودباد ارزان قیمت اما با کیفیتی داشته باشید اکوباد HolyHigh بهترین گزینه برای شما است. یکی از نکات جالب این اکوباد این است که کاربران می‌توانند همزمان گوشی هوشمند و اکوباد خود را شارژ کنند و دیگر نیازی به کابل شارژ نیست. با هر بار شارژ می‌توان تا ۶ ساعت از این اکوبادها استفاده کرد. قیمت آنها نیز تنها ۳۹.۹۹ دلار است.

هدفون بیسیم " Momentum "سنهایزر

شرکت آلمانی "سنهایزر" نیز اخیرا از هدفون‌های بیسیم خود به نام "Momentum" رونمایی کرده است که قیمت آن نسبت به رقیب خود یعنی هدفون سونی کمی بیشتر است و ۳۰۰ دلار است. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به کیفیت صدای واضح و بالا ، ضد آب بودن و حذف صدای محیط اطراف اشاره کرد. علاوه بر آن می‌توان از این هدفون‌های بی سیم همچنین برای برقراری تماس تلفنی استفاده کرد. شاید تنها نکته منفی آنها زود از دست دادن شارژ و بزرگ بودن آنها است. با هر بار شارژ می‌توان تا چهار ساعت از این هدفون‌ها استفاده نمود. هدفون‌های مذکور از بلوتوث ۵.۰ و از فناوری رمزگذاری پیشرفته صوتی و "ای پی تی ایکس"(aptX ) پشتیبانی می‌کنند.




منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار