کد خبر: ۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 16
در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات مختلفی از پرچمداران خانواده گلکسی S11 سامسونگ بودیم و به گفته منابع آگاه، این پرچمدار به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد شد. حال به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که به بازگشت حالت فیلم‌برداری حرفه‌ای به پرچمداران گلکسی اس 11 اشاره دارد.
به گزارش آی تابناک : در حال حاضر اکثر پرچمداران موجود در بازار به دوربین‌های بسیار قدرتمندی مجهز شده‌اند و توانایی ثبت عکس با کیفیت بسیار بالا را دارند. در این بین شرکت هواوی اقدام به معرفی پرچمداران خانواده میت 30 کرد که دوربین آن به قابلیت‌های ویژه برای حالت فیلم‌برداری مجهز شده بود؛ در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته است تا قابلیت‌های فیلم‌برداری نسل بعدی پرچمداران گلکسی اس 11 را ارتقاء دهد.

اخیراً محققین کد‌هایی را در نرم‌افزار دوربین نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 2.0 برای پرچمداران گلکسی نوت 10 کشف کردند که در آن به اضافه شدن قابلیت Pro Video اشاره داشت. سامسونگ این قابلیت را در نرم افزار دوربین پرچمداران گلکسی S9 استفاده کرده بود، اما پس از عرضه بروزرسانی اندروید 9، این قابلیت به دلایل نا مشخص حذف شد.

حال سامسونگ تصمیم گرفته است تا این قابلیت را به همراه پرچمداران گلکسی S11 مجدداً بازگرداند و انتظار می‌رود که این قابلیت برای نسخه‌های قبلی پرچمداران سامسونگ نیز عرضه شود. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در زمان فیلم‌برداری به‌طور دستی نوردهی، سرعت شاتر، ISO و... را تنظیم کنند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا فیلتر‌های جدید از جمله Side Light ،Artify ،Vintage و Mono را به دوربین گلکسی اس 11 اضافه کند.

انتظار می‌رود که تمام این قابلیت‌ها با عرضه بروزرسانی برای پرچمداران فعلی سامسونگ نیز عرضه شود. به گفته منابع آگاه، سامسونگ قصد دارد تا نسل جدید پرچمداران گلکسی اس 11 را حدود یک هفته قبل از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون، در رویداد ویژه گلکسی آنپکد معرفی کند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار