کد خبر: ۲۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 15
جک S3 دارای موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 است که می تواند107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت با گیربکس ٦ سرعته CVT منتقل می شود همچنین سیستم فرمان برقی EPS است.
به گزارش آی تابناک : جک S3 دارای موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 است که می تواند107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت با گیربکس ٦ سرعته  CVT منتقل می شود همچنین سیستم فرمان برقی EPS است.

جک S3

جک اس 3 از لحاظ ایمنی در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. طبق ادعای سازندگان این خودرو، 46 درصد از بدنه ‌ی آن از ورق ‌های فولادی مستحکم و 33 درصد آن نیز از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است.

در تمامی مدل ‌های جک S3 به طور استاندارد 2 کیسه هوا تعبیه شده است. سامانه‌های ایمنی ABS، EBD، ESP از دیگر امکانات ایمنی هستند که بر روی این خودرو نصب شده ‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش جک S3 اتوماتیک ویژه اسفند ماه 97:

جک S3 شرایط فروش

افزایش 19 میلیون تومانی قیمت جک S3 [به روز رسانی]

در اولین روزهای اردیبهشت ماه 1398، کرمان موتور قیمت جک S3 اتوماتیک را در حدود 19 میلیون تومان افزایش داده و حالا قیمتی برابر با 180 میلیون تومان برای این کراس اوور کامپکت به شکل رسمی اعلام شده است. به نظر می رسد که این قیمت گذاری در راستای پوشش هزینه های تورمی سال 97 و تطبیق با پرداخت افزایش دستمزدها صورت گرفته باشد.

قیمت جک S3 مجدد در اردیبهشت ماه تغییر کرد [به روز رسانی]

شرکت کرمان موتور که هفته گذشته قیمت جدید خودروی جک S3 را اعلام نموده بود، مجدد با افزایشی نجومی قیمتی جدید برای این خودرو تعیین کرد.

قیمت جک S3

فروش نقدی و اقساطی خودروی جک s3 با قیمت ذیل فعال گردیده است.

قیمت جک S3 مجدد در اردیبهشت ماه تغییر کرد [به روز رسانی]

شرکت کرمان موتور که 8 اردیبهشت قیمت جدید خودروی جک S3 را اعلام نموده بود، مجددا قیمت جدیدی برای این خودرو اعلام کرد. این سومین بار است که قیمت این خودرو در طی ماه جاری (اردیبهشت ماه) تغییر می کند.

جدیدترین شرایط فروش جک S3 ویژه آذر 98 [به روز رسانی]

گروه خودروسازی کرمان موتور طرح جدید پیش فروش محصولات جک این شرکت را آغاز نمود.

براساس بخشنامه اعلامی، 3 خودروی جک جی 4، و جک اس 3 و جک اس 5 با موعد تحویل سال 99 به صورت پیش فروش به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فروش جک S3

قیمت جدید خودروی جک S3 اعلام شد - آذر 98 [به روز رسانی]

قیمت جدید خودروی جک S3 ویژه آذرماه 98 از سوی کرمان موتور اعلام شد. شرایط فروش این خودرو از صبح روز 23 آذرماه آغاز شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار