کد خبر: ۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 15
رقابت شدیدی که در بازار خودروی کشورهای پیشرفته جریان دارد، کمپانی های مختلف را سخت به تکاپو می اندازد. این مساله سبب شده خودروسازان و البته نمایندگی های آنها برای جذب مشتری، به ارایه انواع طرح های فروش نقدی و اقساطی و همچنین ارایه تخفیف های چشمگیر رو بیاورند.
به گزارش آی تابناک : رقابت شدیدی که در بازار خودروی کشورهای پیشرفته جریان دارد، کمپانی های مختلف را سخت به تکاپو می اندازد. این مساله سبب شده خودروسازان و البته نمایندگی های آنها برای جذب مشتری، به ارایه انواع طرح های فروش نقدی و اقساطی و همچنین ارایه تخفیف های چشمگیر رو بیاورند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تخفیفات ارایه شده از سوی کمپانی ها نیز بیشتر و قابل توجه تر به نظر می رسند. برای نمونه یکی از نمایندگی های فروش آئودی در ایالات متحده، نسخه 8 سیلندر از A8 مدل 2019 را که با توجه به سطح آپشن ها قیمتی برابر با 112 هزار دلار دارد، با تخفیفی 20 هزار دلاری به فروش می رساند.

2019-audi-a8

اگر چه در نگاه نخست بهره مندی از چنین تخفیفی بسیار جالب توجه به نظر می رسد، اما در صورت رجوع به نمایندگی و واکاوی شرایط خواهید دید که اوضاع به شکل دیگری بوده و بندها و خدماتی غیر ضروری وجود دارند که هدف اصلی آنها صرفا کاستن از میزان تخفیف است!

علی بخردی کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا و دست اندرکار اصلی پیج اینستاگرامی و کانال یوتیوبی گاراژ بخردی اخیرا با تهیه ویدیویی جالب دقیقا به این موضوع پرداخته است. وی با بررسی موشکافانه شرایط فروش آئودی A8 مذکور از حقایق بیشتری پرده برداری کرده و اطلاعات ارزشمندی را در این رابطه ارایه می کند. در ویدیوی زیر علاوه بر شرایط این A8، می توانید بیشتر و بهتر با شرایط خرید یک خودروی جدید در ایالات متحده و بعضی از ترفندهای موجود آشنا شوید.

گفتنی است خودروهای لوکسی چون آئودی A8، ب ام و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس معمولا در زمانی کوتاه افت قیمت بسیار زیادی را تجربه می کنند. از میان این سه مدل تشریفاتی، مرسدس بنز S کلاس وضعیت مساعدتری داشته و ارزش خود را بهتر حفظ می کند. شاید محبوبیت بالاتر این سدان فول سایز آشتوتگارتی یکی از دلایل این موضوع باشد.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار