کد خبر: ۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 14
ماه گذشته سامسونگ نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 را با رابط کاربری جدید One UI 2.0 برای سه‌گانه Galaxy S10 منتشر کرد.
به گزارش آی تابناک : ماه گذشته سامسونگ نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 را با رابط کاربری جدید One UI 2.0 برای سه‌گانه Galaxy S10 منتشر کرد. حالا این کمپانی انتشار بیلد پایدار جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری اختصاصی خود را برای گوشی‌های Galaxy Note10 و +Galaxy Note10 آغاز کرده است.

درست همانند سه‌گانه گلکسی S10، قرار بود گوشی‌های سری نوت 10 ماه میلادی پیش رو آپدیت اندروید 10 را دریافت کنند اما سامسونگ موفق شده از زمان‌بندی خود جلو بیافتد که مطمئناً اتفاق خوشایندی برای دارندگان گوشی‌های مزبور است.

galaxy_note10_android_10.jpg

با این حال در این مقطع این آپدیت تنها در آلمان و برای کسانی که عضو برنامه One UI 2.0 بتا هستند در دسترس قرار دارد. این آپدیت تحت بیلد N97*FXXU1BSL7 منتشر شده و برای کاربران آخرین بتا، حدود 145 مگابایت حجم دارد.

با این وجود انتظار می‌رود خیلی زود کلیه دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس این آپدیت را دریافت کنند. کافی است به مسیر Settings > System update بروید و انتشار آن را برای گوشی خود بررسی کنید.

انتظار می‌رود ظرف تنها چند روز، این آپدیت اختیار کاربرانی که عضو برنامه بتا نیستند قرار بگیرد و در سایر مناطق هم منتشر شود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار