کد خبر: ۲۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
اگر شما هم یک پردازنده گرافیکی GeForce انویدیا دارید که هنوز پشتیبانی از آن به پایان نرسیده، زمان نصب درایور جدید فرا رسیده است. ساعاتی قبل انویدیا درایور پایدار GeForce Software 441.66 WHQL را برای جدیدترین بازی‌ها منتشر کرد.
به گزارش آی تابناک : اگر شما هم یک پردازنده گرافیکی GeForce انویدیا دارید که هنوز پشتیبانی از آن به پایان نرسیده، زمان نصب درایور جدید فرا رسیده است. ساعاتی قبل انویدیا درایور پایدار GeForce Software 441.66 WHQL را برای جدیدترین بازی‌ها منتشر کرد.

درایور پایدار GeForce 441.66 انویدیا ضمن برخورداری از تأییدیه WHQL مایکروسافت، با بهینه سازی برای اجرای بازی MechWarrior 5: Mercenaries و Detroit: Become Human همراه است. همچنین انویدیا  پشتیبانی از G-SYNC را به دو مانیتور  MSI MAG251RX و ViewSonic XG270 آورده است تا تعداد مانیتورهای سازگار با G-SYNC به بیش از 60 عدد برسد.

طبق معمول درایورهای جدید انویدیا، نگارش GeForce 441.66 نیز با رفع برخی مشکلات همراه است. از مشکلات برطرف شده می‌توان کرش کردن DaVinci هنگام استفاده از Blackmagic RAW CODEC، لگ زدن تصویر در بازی Forza Motorsport 7 با گذشت چند مسابقه، افت نرخ فریم دهی در بازی Fallout 76 هنگام فعال بودن G-Sync، نمایش غلط حجم حافظه ویدئویی کارت‌های 6 گیگابایتی GTX 1060 در NVIDIA Control Panel  و عدم نمایش گزینه صدای فراگیر 5 یا 7.1 کاناله با کارت‌های GTX 1080 Ti را برشمرد.

برای دانلود درایور پایدار GeForce Software 441.66 WHQL انویدیا کلیک کنید. این درایور از هر دو پردازنده‌های گرافیکی دسکتاپ و لپ تاپ پشتیبانی می کند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار