کد خبر: ۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
حال که به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم، وقت آن است که بهترین بازی سال را انتخاب کنیم. سال ۲۰۱۹ یکی از آخرین سال‌های حیات کنسول‌های نسل هشتم بود و به همین دلیل سازندگان بازی‌ها به حداکثر توانایی خود در استفاده از ظرفیت این کنسول‌ها رسیده‌اند.
به گزارش آی تابناک : حال که به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم، وقت آن است که بهترین بازی سال را انتخاب کنیم. سال ۲۰۱۹ یکی از آخرین سال‌های حیات کنسول‌های نسل هشتم بود و به همین دلیل سازندگان بازی‌ها به حداکثر توانایی خود در استفاده از ظرفیت این کنسول‌ها رسیده‌اند. همین قضیه باعث شد که ۲۰۱۹ یکی از بهترین سال‌های گیمینگ در دهه اخیر باشد.

آخرین دسته‌بندی در لیست ما، «بهترین بازی سال» در میان عناوینی است که امسال عرضه شده‌اند. در سالی که پشت سر گذاشتیم عناوین متعددی چه مستقل و چه کلان‌بودجه عرضه شدند که برخی از آن‌ها به جد شایسته دریافت جایزه بهترین بازی سال است.

تحریریه ویجیاتو در بررسی‌های خود ۱۰ بازی را لایق قرارگیری در دسته‌بندی بهترین بازی سال دانست که می‌توانید بسته به سلیقه و دلخواه خود به یکی از آن‌ها رای دهید. نتیجه رای‌گیری،‌ در روز ۲۹ آذرماه و همزمان با اعلام برنده این دسته‌بندی از نگاه تحریریه ویجیاتو اعلام خواهد شد. در نهایت برای مشاهده نامزدها، انتخاب بهترین بازی سال و شرکت در قرعه‌کشی یک نسخه فیزیکی از بهترین بازی سال به انتخاب کاربران، به ویجیاتو سر بزنید.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار