کد خبر: ۲۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
ده سال پیش بازی پرندگان خشمگین یا انگری بردز (Angry Birds) منتشر شد و از آن زمان تاکنون این پرنده های کارتونی خشمگین به یکی از سرگرمی های اصلی کاربران موبایل تبدیل شده اند.
به گزارش آی تابناک : انگری بردز گیم پلی ساده اما اعتیادآوری دارد و کاربر باید با پرتاب پرنده ها به خوک ها و از بین بردن سازه هایی که در محیط قرار دارند، امتیاز کسب کند. اما همین فرمول ساده به درستی پیاده شده و کاربر را تا مدت ها سرگرم می کند.

بازی پرندگان خشمگین، اولین بازی موبایل بود که آمار دانلودش از مرز 1 میلیارد عبور کرد. همچنین اولین بازی موبایلی بود که در فضا بازی شد. انگری بردز آنقدر محبوب است که در دورافتاده ترین نقاط قطب جنوب نیز دانلود شده است.

پرندگان خشمگین تا به امروز بیش از 4.5 میلیارد بار دانلود شده و با اینکه برخی از بازی ها محبوبیت خود را در طول زمان از دست می دهند، فرنچایز انگری بردز همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

انیمیشن پرندگان خشمگین سال 2016 به پرده سینما راه یافت و با استقبال فراوان کاربران روبرو شد و سازندگان را وادار کرد تا قسمت دوم را هم بسازند. تولید سریال انگری بردز برای سال 2020 نیز در دستور کار قرار دارد.

سازنده پرندگان خشمگین یعنی شرکت بازی سازی فنلاندی راویو (Rovio Entertainment)، دستی در کارهای خیرخواهانه دارد و اخیراً فراخوانی برای از بین بردن 10 میلیارد خوک در این بازی داد و پس از رسیدن به این آمار، مبلغ 100 هزار دلار به صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) اهدا کرد.

با محبوبیت بی حد و حصر پرندگان خشمگین و با در نظر گرفتن نسخه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و همچنین عرضه روی تقریباً تمام کنسول های بازی و موفقیت فیلم ها، می توان با اطمینان گفت که انگری بردز به راحتی تا یک دهه دیگر همچنان محبوب خواهد ماند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار