کد خبر: ۲۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
مدت‌ها بود که حرکت چشم‌گیر و قابل توجهی را از سوی Motorola در حوزه موبایل شاهد نبودیم. اما این شرکت به یکباره با معرفی گوشی تاشو Motorola Razr همگان را انگشت به دهان باقی گذاشت.
به گزارش آی تابناک : مدت‌ها بود که حرکت چشم‌گیر و قابل توجهی را از سوی Motorola در حوزه موبایل شاهد نبودیم. اما این شرکت به یکباره با معرفی گوشی تاشو Motorola Razr همگان را انگشت به دهان باقی گذاشت. حال با معرفی Motorola One Hyper و امکان شارژ 75 درصدی تنها در نیم ساعت، بار دیگر شاهد خبرساز شدن این شرکت هستیم.

Motorola One Hyper هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد. دستگاهی با مشخصات میان‌رده اما ظاهری و امکاناتی خاص است. قلب تپنده وان هایپر پردازنده اسنپ‌دراگون 675 است که با 4 گیگابایت حافظه رم همراه شده است.

نمایشگر دستگاه نمونه AMOLED 6.5 اینچی با رزولوشن 2340 x 1080 است. حذف بریدگی نمایشگر و استفاده از حاشیه‌های بسیار باریک سبب شده نمای جلویی دستگاه بسیار زیبا و مدرن باشد.

Moto-Hyper-One-blue-e1575819606469.jpg

وظیفه تامین انرژی One Hyper بر عهده باتری 4,000 میلی آمپر ساعتی است که با تکیه بر شارژر 45 واتی و فناوری Hyper Charge قادر است در کمتر از نیم‌ساعت حدود 75 درصد شارژ شود.

از دیگر ویژگی‌های وان هایپر می‌توان به مواردی نظیر دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با مکانیسم آسانسوری  و قیمت 270 یورویی اشاره کرد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار