کد خبر: ۲۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 08
پتنت های ثبت شده «سونی» در چند ماه اخیر حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند؛ تمام پتنت های اخیر به کنسول بازی پلی استیشن 5 مرتبط بوده و این مسئله نشان می‌دهد که سونی هنوز کار طراحی کنسول PlayStation 5 را به اتمام نرسانده است.
به گزارش آی تابناک : پتنت های ثبت شده «سونی» در چند ماه اخیر حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند؛ تمام پتنت های اخیر به کنسول بازی پلی استیشن 5 مرتبط بوده و این مسئله نشان می‌دهد که سونی هنوز کار طراحی کنسول PlayStation 5 را به اتمام نرسانده است. اولین پتنت ثبت شده آن تولید شده و تصاویر آن نیز از استودیوهای بازی سازی منتشر شده است؛ آیا این پتنت نیز تولید می‌شود؟ کنترلری با یک مانیتور!

پتنت جدید سونی که به تازگی خبرساز شده است، یک دستگاه عجیب مربوط به بخش پلی استیشن این شرکت است. در این پتنت که بازهم توسط وب سایت LetsGoDigital منتشر شده است، یک محصول مشابه با کنسول دستی بازی نینتندو NES را مشاهده می‌کنیم که هنوز کاربری اصلی آن محرز نشده است. این حق ثبت که از سوی Sony Interactive Entertainment (SIE) به شکل رسمی در تاریخ 24 ژوئیه امسال به ثبت نهایی رسیده است، می‌تواند یک کنترلر چند کاره باشد.

sony_ps5_game_2.jpg

از آنجایی که سونی تولید کنسول دستی جدید را به شکل کامل رد کرده است، در نتیجه مطمئن هستیم که با یک کنسول دستی جدید نظیر PSP روبرو نیستیم. از سوی دیگر، ظاهر این پتنت به شکل کامل فرضیه یک کنسول دستی جدید را رد می‌کند. از آنجایی که این پتنت در حوزه پلی استیشن به ثبت رسیده است، برخی رسانه‌ها از احتمال نوعی کنترلر مجزا برای PlayStation 5 خبر می‌دهند. به عبارت ساده‌تر، به عقیده آنها این پتنت می‌تواند یک کنترلر مجزا با نمایشگر LCD باشد که برخی از قابلیت و ویژگی‌های PS5 را مدیریت می‌کند.

sony_ps5_game_3.jpg

جالب است بدانید که این پتنت همچنین سنسور شتاب سنج، بلوتوث و ژیروسکوپ را در خود جای داده است. به رغم ظاهر گیمینگ کلیدها، بعید به نظر می‌رسد که با یک کنسول مجزا روبرو باشیم. در یک سناریوی دیگر، به نظر می‌رسد که این پتنت می‌تواند نوعی دستگاه استریم بازی باشد. یک دستگاه استریم که می‌تواند بازی‌های PS5 را به دستگاه‌های دیگر منتقل کرده و حتی خود نیز آنها را نمایش می‌دهد. به هر حال ماهیت این محصول ناشناخته باقی مانده اما LetsGoDigital با توجه به مشخصات این اختراع، رندرهای سه بعدی آن را منتشر کرده است. شایان ذکر است که محتویات درون نمایشگر نیز در داده‌های ثبت شده موجود هستند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار