کد خبر: ۲۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
چندی پیش اسنپ و آسان‌پرداخت از کیف پول مشترک خود رونمایی کردند؛ اکنون روابط عمومی اسنپ از راه‌اندازی سرویس شارژ خودکار این کیف پول خبر داده است.
به گزارش آی تابناک : با فعالسازی شارژ خودکار کیف پول آپ می‌توانید به جای آن‌که همیشه کیف پول‌تان را شارژ کنید، این وظیفه را به اپلیکیشن آسان‌پرداخت بسپارید. کافی است یکی از حساب‌های بانکی خود را به این کیف پول متصل کنید. برای ثابت نگه داشتن موجودی این کیف پول می‌توانید طی قراردادی (با مشخص کردن بازه زمانی) اجازه برداشت از حساب بانکی‌تان را (با سقف مشخص) صادر کنید.

با فعالسازی سرویس شارژ خودکار کیف پول، پس از درخواست خودرو از اپلیکیشن اسنپ می‌توانید تنها با انتخاب پرداخت از کیف پول، بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم و مشخصات کارت بانکی هزینه‌ی سفر خود را پرداخت کنید.

سرویس شارژ خودکار کیف پول شما را به حساب بانکی‌تان متصل می‌کند و امکان مدیریت سقف برداشت و تعیین محدوده زمانی را به شما می‌دهد. این سرویس یکی از روش‌های معمول پرداخت در جهان است که اکنون به واسطه‌ی محصول مشترک اسنپ و آپ می‌توانید برای اولین بار در ایران از امکانات آن بهره ببرید و در مدیریت مالی از آن استفاده کنید.

پیش از این نیز اسنپ و آپ با راه‌اندازی کیف پول مشترک خود پرداخت هزینه غذا، سفر با اسنپ و اسنپ‌بایک در اپلیکیشن اسنپ و شارژ، عوارضی آزادراه و دیگر خدمات را در اپلیکیشن آپ تسهیل کرده بودند.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار