کد خبر: ۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
ظاهرا سامسونگ قصد دارد به‌زودی از گوشی‌های هوشمند سری A جدید خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کند.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) از اولین اعضای سری Galaxy A سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد. شعبه‌ی ویتنام شرکت این موضوع را تأیید کرده و ویدئوی کوتاهی نیز دراین‌زمینه در یوتیوب منتشر شده که از مشخصات گوشی‌های آینده‌ی سری گلکسی A خبر می‌دهد.

Galaxy A 2020

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که از کدام گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۱۲ دسامبر رونمایی خواهد کرد، اما به احتمال زیاد شاهد گوشی‌های گلکسی A51 و A71 در بازار رسمی خواهیم بود. رندرهای گلکسی A51 و گلکسی A71 که ماه گذشته فاش شدند، از طراحی بسیار مشابهی برخوردار بوده‌اند؛ همچنین شاهد یک نمایشگر حفره‌دار در جلو و یک دوربین چهارگانه L شکل در این سری جدید خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود که این مجموعه دارای یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی باشند و انتظار می‌رود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در این سری جدید ارائه شود.

Galaxy A51 ممکن است اولین گوشی در سری جدید ۲۰۲۰ Galaxy A باشد. براساس شایعات این گوشی‌ جانشین Galaxy A50 2019 خواهد بود. احتمالا سامسونگ، میان‌رده‌ Galaxy A51 را ماه دسامبر در هند راه‌اندازی خواهد كرد. شایعه شده که گلکسی A51 از نمایشگر ۶/۵ اینچی OLED بهره می‌برد. سایر مشخصات شایعه شده شامل رم ۴ گیگابایتی، تراشه‌ی Exynos 9611، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دارای انواع فضای ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی هستند.

سامسونگ قصد دارد حدود هشت گوشی جدید را در سری Galaxy A ۲۰۲۰ منتشر کند که این موارد شامل گلکسی A71 با چهار دوربین، گلکسی A91 با اسنپدراگون 855، گلکسی A21، گلکسی A31، گلکسی A61 و گلکسی A81 خواهند بود. احتمالا تا بیش از یک هفته دیگر شاهد تیزرهای بیشتری از سامسونگ در مورد سری Galaxy A سال ۲۰۲۰ خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از سری جدید گلکسی A دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار