کد خبر: ۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
«روبرتو اسکوبار»، برادر قاچاقچی معروف کلمبیا با زیر سؤال بردن گلکسی فولد، میت ایکس و موتورولا ریزر از گوشی تاشوی ارزان قیمت خود به نام «پابلو اسکوبار فولد وان» (Pablo Escobar Fold 1) رونمایی و با اپل اعلان جنگ کرد.
به گزارش آی تابناک : «روبرتو اسکوبار»، برادر قاچاقچی معروف کلمبیا با زیر سؤال بردن گلکسی فولد، میت ایکس و موتورولا ریزر از گوشی تاشوی ارزان قیمت خود به نام «پابلو اسکوبار فولد وان» (Pablo Escobar Fold 1) رونمایی و با اپل اعلان جنگ کرد.

گوشی پابلو اسکوبار فولد وان حاصل تفکرات «روبرتو اسکوبار»، برادر «پابلو اسکوبار» است. او در گفتگویی با سایت Digital Trends در اظهار نظری عجیب گفت که با گوشی فولد وان قصد رقابت با سامسونگ را ندارد ولی هدفش از عرضه این گوشی، رقابت با اپل است:

«به خیلی ها گفته ام که اپل را شکست می دهم و این کار را هم خواهم کرد. من دست شبکه ها و خرده فروش ها را قطع می کنم تا گوشی تاشوی خودم را با قیمت 349 دلار بفروشم. سامسونگ و سازندگان دیگر همین گوشی را چند هزار دلار می فروشند. هدفم من شکست دادن اپل است و این کار را تنهایی انجام می دهم.»

پابلو اسکوبار فولد وان

اسکوبار در ادامه از شکایت 30 میلیارد دلاری خود از اپل در ژانویه سال آینده میلادی پرده برداشت و گفت با این کار می خواهد سیلی محکمی به گوش کمپانی کوپرتینویی بزند. او می خواهد برای به جریان انداختن پرونده شکایت 1 میلیون دلار از جیبش خرج کند.

اسکوبار در ادامه با زیر سؤال بردن اقدامات مهندسین سامسونگ و ظریف خواندن گلکسی فولد، تأکید کرد که جنس نمایشگر فولد وان از نوع خاصی پلاستیک است و مثل آن ظریف و شکننده نیست.

وی گفت که این گوشی از خصوصیات امنیتی ویژه ای بهره می برد که اسکن شدن با بلوتوث یا توسط مامورین امنیتی را سخت می کند. در قاب این گوشی لایه نازکی از فلز به کار رفته که سامانه شناسایی بیسیم RFID و دیگر روش های شناسایی را از کار می اندازد.

به نظر می رسد فولد وان یک کپی ناشیانه از رویول فلکس پای است؛ این موضوع را از مشخصات سخت افزاری، ظاهر این گوشی و حتی تبلیغات آن می توان فهمید.

فولد وان از سری 8 چیپست اسنپدراگون، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دو نمایشگر 7.8 اینچی امولد، دو دوربین 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت بهره می برد.

نگاه نزدیک به گوشی تاشو پابلو اسکوبار فولد وان:

منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار