کد خبر: ۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 03
چند روز قبل نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های سری گلکسی S10 سامسونگ برای اولین بار منتشر شد و حالا به کشورهای بیشتری گسترش یافته است. هم اکنون دارندگان گلکسی S10 در کره جنوبی و پاناما می‌توانند گوشی خود را به نسخه پایدار جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت کنند که با رابط کاربری One UI 2 نیز همراه است.
به گزارش آی تابناک : چند روز قبل نسخه پایدار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های سری گلکسی S10 سامسونگ برای اولین بار منتشر شد و حالا به کشورهای بیشتری گسترش یافته است. هم اکنون دارندگان گلکسی S10 در کره جنوبی و پاناما می‌توانند گوشی خود را به نسخه پایدار جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت کنند که با رابط کاربری One UI 2 نیز همراه است.

در عین حال کاربران نسخه بتا ساکن هندوستان، انگلستان و لهستان می‌توانند مستقیماً گوشی خود را به نسخه پایدار آپدیت کنند. با این حساب انتظار می‌رود ظرف ساعات پیش رو کاربران اندروید 9 اعلان در دسترس بودن آپدیت ارتقا به اندروید 10 را دریافت کنند.

در صورتی که شما هم یک گوشی گلکسی +S10، S10 یا S10e دارید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات، در دسترس بودن اندروید 10 را بررسی کنید. تا این جای کار خبری از انتشار آپدیت اندروید 10 برای گلکسی S10 5G نیست.

کافی است به مسیر Settings > Software update بروید و در دسترس بودن آپدیت اندروید 10 را برای گوشی خود بررسی کنید.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار