کد خبر: ۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 03
آن‌طور که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران می‌گوید، استفاده از تجهیزات مخابراتی ساخت داخل به بیش از ۴ میلیون یورو صرفه جویی در تجهیز و توسعه شبکه مخابراتی کشور انجامیده است.
به گزارش آی تابناک : سید مجید صدری با اشاره به رویکرد مخابرات در حمایت از تولید داخلی و کمک به رونق تولید اظهار داشت: با خرید باتری‌های مخابراتی پیشرفته و انواع ماژول‌های یکسو کننده در تمام کشور از شرکت‌های داخلی، بیش از ۴ میلیون یورو صرفه جویی در تجهیز و توسعه صنایع مخابراتی کشور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات می‌گوید در راستای عمل به رونق تولید که به عنوان شعار سال تعیین شده، این شرکت بر استفاده از تولیدات داخلی متمرکز شد و این رویکرد به تمام حوزه‌های زیرمجموعه نیز ابلاغ شده است. وی در این باره گفت: در همین راستا، بیش از ۳ میلیون یورو در خرید انواع باطری و حدود یک میلیون یورو در خرید انواع ماژول‌های یکسو کننده به منظور حمایت از تولیدات داخلی صرفه جویی شده است.

صدری خرید محصولات تولید داخل، طی شدن روند قانونی خرید تجهیزات و صرفه جویی ارزی را از ارکان اصلی این اقدام دانست و اظهار داشت: این اقدام اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می‌شد، باعث خروج بیش از ۴ میلیون یورو ارز از کشور می‌شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه جویی در منابع ارزی کلان کشور شد. با انجام این مهم، علاوه بر کمک به اشتغال زایی داخلی از صنایع نوپا و دانش بنیان و شرکت‌های مخابراتی تأمین کننده تجهیزات این صنعت، حمایت ویژه‌ای به عمل آمده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حداکثری استانداردهای لازم در بخش تجهیزات مخابراتی در امر توسعه و ارائه خدمات، عنوان کرد: شرکت مخابرات ایران به منظور ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، تمام تولیدکنندگان داخلی دانش محور را به استفاده از تکنولوژی روز دنیا و افزایش کیفیت تولیدات خود تشویق و از آنان حمایت می‌کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار