کد خبر: ۲۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 02
Death Stranding بازی متفاوت و عجیبی است. درست است که یک واکینگ سیمولیتور یا به عبارتی بهتر، یک شبیه ساز کولبری متفاوت به حساب می‌آید اما بازی تازه کوجیما قطعا بیشتر از رساندن محموله‌ها و بارهای کوچک و بزرگ است.
به گزارش آی تابناک : Death Stranding بازی متفاوت و عجیبی است. درست است که یک واکینگ سیمولیتور یا به عبارتی بهتر، یک شبیه ساز کولبری متفاوت به حساب می‌آید اما بازی تازه کوجیما قطعا بیشتر از رساندن محموله‌ها و بارهای کوچک و بزرگ است. Death Stranding داستان جذاب و رمزآلودی دارد که پر است از مفاهیم و تعاریف عجیب و غریب که اگر معنای آن‌ها را درست درک نکنید، فهم داستان برایتان کمی سخت می‌شود.

البته که اگر به بازی زمان بدهید، خود داستان گنگی‌ها را برایتان از بین می‌برد اما با این حال، سعی کردیم در این ویدیو از تعاریف پیچیده جدیدترین اثر کوجیما برایتان بگوییم تا گنگی برخی بخش‌های قصه Death Stranding از بین برود.

با این حال، شاید یک سری از مفاهیم در این ویدیو جا افتاده باشند. برای همین از شما دعوت می‌کنم که سری هم به این مقاله بزنید تا با جزئیات بیشتری آشنا شوید. در صورتی هم که می‌خواهید بیشتر در مورد داستان بازی بخوانید بد نیست به این مقاله هم نگاه مختصری بیندازید تا بفهمید قصه Death Stranding دقیقا چطور آغاز می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار